וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר סופג אש: "הגיע הזמן שהכוכב האדום תמצא שוער חדש"

בסרביה ביקרו את השוער, שהשער המיותר שספג מקמאבינגה המשיך פתיחת עונה פושרת שלו: "עוד טעות איומה, הפעם במדי הנבחרת". גם בתקשורת הצרפתית קטלו: "איכזב את ההגנה שלו פעם אחר פעם"

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

עומרי גלזר אמור היה להיות הבשורה של נבחרת ישראל לקראת המשחק נגד צרפת. אחרי שהחמיץ את המשחקים הקודמים של הנבחרת נגד איטליה ובלגיה בשל פציעה, השוער הבכיר של ישראל חזר אל בין הקורות, אבל היכולת שלו הייתה המשך ישיר לפתיחת העונה הפושרת בסרביה. עבור הסרבים, שראו אותו מפתיחת העונה במדי הכוכב האדום, השער המיותר שספג מרגלי אדוארדו קמאבינגה בדקה השישית לא היה מקרי.

"טעות איומה של גלזר. הוא שוב מפשל - הפעם במדי נבחרת ישראל", כתבו באתר "נובה" הסרבי, שם הוסיפו: "לגלזר היה משחק רע, בדיוק כמו המשחקים הקודמים שלו במדי הכוכב האדום העונה, במיוחד בליגת האלופות".

באתר "טלגרף" הסרבי קראה אחת הכותרות: "השוער של הכוכב האדום התחפש לשוער נבחרת ישראל", כשהם מציינים בסרקסטיות את העובדה שגם במדי אלופת סרביה גלזר סופג לאחרונה שערים לא מחויבים, ובאחד האתרים אף הגדילו לעשות ותהו: "האם הגיע הזמן שהכוכב האדום תחפש שוער אחר?".

עומרי גלזר, שוער נבחרת ישראל אחרי השער שספג נגד צרפת. GettyImages
טעות אומללה. גלזר/GettyImages

גם בתקשורת הצרפתית לא חסו על גלזר, ובאתר "FootMercato" העניקו לו ציון 2.5, הנמוך ביותר מבין שחקני ישראל. "הוא איכזב את ההגנה שלו פעם אחר פעם, ובדקה השישית פישל לגמרי", נימקו. ב"ל'אקיפ" העניקו לו ציון 3 וכתבו: "לשוער הישראלי היה משחק רע מאוד. השער הראשון היה באשמתו המלאה ולאחר מכן הוא ספג שלושה שערים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully