וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא הפסידה במערכת זהב והודחה מגביע האתגר

קבוצת הנשים קיוותה לעבור סיבוב במפעל האירופי בכדורעף, אבל הובסה מול אולימפיה ניאפוליס ניקוסיה. יושב הראש ודיק דונטו: "מתנצל בפני האוהדים על היכולת"

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא סיימה הערב (חמישי) את דרכה במפעל גביע האתגר האירופי, אחרי שהפסידה במשחק השני במערכת "זהב" לאלופת קפריסין, אולימפיה ניאפוליס ניקוסיה 15:5.

כזכור, הפועל כפר סבא ניצחה במשחק הראשון שנערך אתמול 1:3 תוך תצוגה מרשימה, ולכן האכזבה היתה גדולה. הקפריסאיות הגיעו למשחק השני מוכנות כשהן עם החרב על צווארן, ואכן המשחק היה בשליטה של המקומיות, שהתעלו על עצמן וניצחו בשלוש מערכות (13:25, 14:25, 16:25).

הפועל כפר סבא נשים מול אולימפיה ניאפוליס ניקוסיה בגביע האתגר. באדיבות מועדון כדורעף הפועל כפ"ס, אתר רשמי
יושב הראש התנצל בפני האוהדים על היכולת/אתר רשמי, באדיבות מועדון כדורעף הפועל כפ"ס

כיוון שכל קבוצה ניצחה במשחק אחד, ההכרעה לגבי העולה לשלב השני במפעל האירופי הוכרעה במערכת זהב. ניקוסיה עם שחקניות זרות רבות בהרכבה היתה במומנטום טוב, שנימשך גם במערכת הזהב. שחקניות כפר סבא הפגינו רוח לחימה, אבל המאמץ שהיה כרוך בשני משחקים בתוך 24 שעות היה בעוכריהן. גם העובדה שנשללה מכפר סבא הביתיות בשל המצב הבטחוני, פגעה מלכתחילה בסיכוייה. עם זאת, בכפר סבא מעודדים משיתופן של שחקניות צעירות, שעושות התקדמות.

כעת הפנים של הפועל כפר סבא לקראת הליגה, שתפתח בסוף השבוע הבא. ניקוסיה תפגוש בשלב השני את שרלרואה מבלגיה.

יו"ר מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא ודיק דונטו: "ברכות לקבוצה הקפריסאית על העפלה לשלב הבא אחרי שני משחקים מצויינים. המקומיות היו ערוכות פיזית ומנטלית טוב יותר מאיתנו למשימה של שני המשחקים בתוך 24 שעות. זה פשוט לא היה היום שלנו, למרות שהשחקניות רצו מאוד ונתנו את הלב. אני שמח שהשחקניות הצעירות שלנו קיבלו הזדמנות הערב להתנסות במשחק ובסדרה מהסוג הזה, הן העתיד של המועדון. באופן אישי מתנצל בפני האוהדים של המועדון על היכולת הערב, אבל נצא מחוזקים לקראת הליגה. יש בקבוצה שלנו המון כישרון. נתראה בפתיחת הליגה. גמר חתימה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully