וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "עשינו הכול, אבל היינו בצד האכזרי של המשחק"

למרות ההפסד לאסטוניה, מאמן הנבחרת הצעירה מרוצה מהדרך: "היינו מסוכנים, אם נמשיך כך אז ננצח בעתיד". ניב יהושע: "זה שכר לימוד"

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מדבר לאחר ההפסד לאסטוניה/ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת הצעירה של ישראל הגיעה הערב (חמישי) לשפל חדש בקמפיין מוקדמות היורו הגרוע שלה, כשהפסידה 1:0 לאסטוניה וירדה למקום האחרון בבית ד'. היה זה הפסד שמיני בתשעה מחזורים, והפעם הראשונה שאסטוניה ניצחה משחק רשמי אחרי חמש שנים. ישראל תנסה להיחלץ מהמקום האחרון במשחק הנעילה ה"ביתי" מול בולגריה בגיור, הונגריה, ביום שלישי.

גיא לוזון סיכם לאחר ההפסד: "כמאמן כדורגל אתה דורש מהקבוצה שלך להזיז כדור בסבלנות, לייצר מצבי הבקעה, להיות דומיננטיים, להיות אגרסיביים כשהכדור אצל היריבה. אני חושב שאת כל הדברים האלה עשינו. בעטנו מעל 20 בעיטות לשער היריבה, היינו מסוכנים, גם פנדל החמצנו. חבל, התוצאה מאכזבת, אבל הדרך ממש לא. בחודש שעבר ניצחנו את אסטוניה וממש לא אהבתי את צורת המשחק ואת איך שנראינו. אמרתי לשחקנים אז שמשחק מהסוג הזה לא יביא אותנו לשום מקום בעתיד. משחק כמו ששיחקנו היום, השחקנים הצעירים האלה שלכולם יש עוד קמפיין, זה בעצם התנסות טובה בשבילם. בכדורגל לא תמיד הטוב מנצח, לא תמיד הנבחרת הטובה מנצחת. היום היינו בצד האכזרי של המשחק, אבל אם נמשיך בדרך הזו אז ננצח בעתיד. אנחנו רוצים לראות את אותה יכולת ואותה יצירת מצבים, את זה צריך להביא למשחק הבא".

seperator

הקשר ניב יהושע: "התחלנו את המשחק טוב, הייתה מחצית ראשונה טובה. הנענו את הכדור ושיחקנו טוב, אבל לא הצלחנו לנצל את זה. מחצית שנייה פחות טובה של הנבחרת ושלי. יש פה הרבה שחקנים חדשים, אנחנו מתחילים להכיר אחד את השני ולצבור ניסיון יחד. זה שכר לימוד שכולם משלמים בהתחלה, מאמין שנקצור את הפירות בהמשך ונבנה פה משהו נכון וטוב. אני מרגיש שיש כימיה טובה בין השחקנים, גם מחוץ למגרש. בטוח שזה ייראה טוב יותר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully