וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה לא ישחק בכיפור: "יש דברים יותר חשובים מכדורסל"

משחק ההכנה הראשון של הבלייזרס יתקיים אחרי כניסת כיפור. אבדיה: "הפתיחה הטובה ביותר לעונה תהיה בכיבוד המסורת היהודית"

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

דני אבדיה לא ישתתף במשחק הראשון של פורטלנד במסגרת ההכנה לעונת 2024/25. הבלייזרס ישחקו נגד לוס אנג'לס קליפרס ביום שישי בערב (5:30 בבוקר שעון ישראל) והפורוורד הישראלי ידלג על ההתמודדות כדי לא לשחק ביום כיפור.

היום אבדיה הסביר בסטורי באינסטגרם: "מחר, בערב יום הכיפורים, יתקיים משחק האימון הראשון של עונת המשחקים הקרובה. כשההנהלה הודיעה לי על כך, היה לי ברור מהרגע הראשון שאודיע להם שלא אקח חלק במשחק. אני מרגיש שהפעם הפתיחה הטובה והנכונה ביותר לעונה הזו תהיה בכיבוד המסורת היהודית ובאחדות עם אחי ואחיותיי בישראל ובעולם

"הכדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחיי מהיום שאני זוכר את עצמי ותמיד היה אצלי מקום ראשון, אבל דווקא אחרי השנה הזו שחווינו, הרגשתי שיש משהו חשוב יותר מכדורסל. עם ישראל חי, חתימה טובה לכל בית ישראל".

דני אבדיה, פורטלנד טריילבלייזרס. Steph Chambers, GettyImages
"היה לי ברור מהרגע הראשון שאודיע שלא אקח חלק במשחק". אבדיה/GettyImages, Steph Chambers

אבדיה עבר מוושינגטון וויזארדס לפורטלנד במסגרת טרייד בסוף יוני. הוא שיחק ארבע עונות בקבוצה מ-DC וממוצעי הקריירה העדכניים שלו ב-NBA עומדים על 9.8 נקודות, 6 ריבאונדם ו-2.5 אסיסטים ב-26 דקות משחק. העונה האחרונה הייתה עונת השיא שלו מבחינה אישית, עם 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 ריבאונדים ב-30 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully