וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 37 ועם 3 טבעות: דני גרין הודיע על פרישה מכדורסל

הקלע שהפך לאחד מתוך ארבעה שחקנים בהיסטוריה של ה-NBA לזכות בשלוש אליפויות בשלוש קבוצות שונות, פרש לאחר 15 עונות בליגה

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

בגיל 37 ואחרי שזכה שלוש פעמים באליפות ה-NBA עם שלוש קבוצות שונות, דני גרין הודיע הערב (חמישי) כי הוא פורש מכדורסל. הקלע ששיחק בין ספטמבר 2023 לנובמבר של אותה שנה בפילדלפיה עד שהסיקסרס שחררו אותו, חותם קריירה מפוארת כשהוא אחד מתוך ארבעה שחקנים בהיסטוריה של הליגה לזכות בשלוש טבעות בשלוש קבוצות שונות.

גרין חשף כי הוא תולה את הנעליים בפודקאסט שלו וייזכר כאחד הקלעים הטובים של המילניום הנוכחי, כשהיה חלק משמעותי מהזכייה של סן אנטוניו באליפות ב-2014, שחקן חשוב באליפות ההיסטורית של טורונטו ב-2019 ובטבעת השלישית שלו במדי לוס אנג'לס לייקרס יחד עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס ב"בועה" בעונת 2019/20, עם אליפות שנייה ברציפות עבורו.

דני גרין, טורונטו ראפטורס. GettyImages
מסיים קריירה עם שלוש טבעות. דני גרין/GettyImages

הקלע האמריקאי נבחר במקום ה-46 בדראפט 2009 על ידי קליבלנד, והמשיך לשחק במדי אירי בייהוקס בליגת הפיתוח. עונה לאחר מכן גרג פופוביץ' זיהה בו את הפוטנציאל ופעל להחתימו, כשבמשך השנה נשלח פעמיים נוספות לליגת הפיתוח, ובמהלך שביתת השחקנים אפילו שיחק ביורוליג במדי אולימפיה ליובליאנה. אחרי המעבר של ג'ורג' היל לאינדיאנה, החל לקבל קרדיט רב יותר מפופוביץ' ובסופו של דבר ביסס את עצמו כאחד הקלעים הטובים בליגה ובמדי הספרס. בהמשך עבר לטורונטו, לייקרס, פילדלפיה, ממפיס, קליבלנד וסיים את הקריירה בפילדלפיה, ממנה שוחרר והספיק לשחק רק פעמיים במהלך עונת 2023/24.

  • עוד באותו נושא:
  • דני גרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully