וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג: "ספגתי איומים על חיי, בשלב מסוים נהייתי חסר פחד"

הכוכב שהיה מעורב בלא מעט שערוריות ותקריות, סיפר בריאיון: "אני והמשפחה לא ידענו במקומות ציבוריים כיצד יגיבו, אבל אף אחד לא רצה לדבר איתי"

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

בנובמבר לפני שנה הגיע קיירי אירווינג למשחק של דאלאס מאבריקס נגד מילווקי כשכאפייה על ראשו, התעטף בה גם במסיבת העיתונאים אחרי המשחק ובכך הביע הזדהות מקסימלית עם הפלסטיניים ועם העולם הערבי עוד בתחילת המלחמה. לאחר מכן הוא גם היה מעורב בתקריות אנטישמיות, כולל בקשה להסיר שלט "אני יהודי גאה" שהונף ביציע. כל זאת רק בשנה האחרונה כחלק משערוריות לא מעטות שבהן היה מעורב אחד השחקנים הטובים ביותר ב-NBA.

בכלל, בשנים האחרונות, כך סיפר, נאלץ אירווינג לשכור מאבטחים ושומרי ראש. בריאיון שהעניק ל"האתלטיק", הוא אישר כי ספג לא מעט איומים על חייו בשנים האחרונות.

שחקן דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג. Maddie Meyer, GettyImages
"לוקח אחריות, אבל הצלחתי ללמוד מזה". אירווינג/GettyImages, Maddie Meyer

"זה הוביל לאיומי מוות, האבטחה תוגברה ונאלצתי להתמודד עם זה במקומות ציבוריים כשאני עם המשפחה שלי, כי לא ידענו למה יכול לקרות וכיצד יגיבו אנשים. בשלב מסוים נהייתי חסר פחד והגיע שלב שבו יכולתי לשוחח עם כולם, יכולנו לשבת ולנהל דו שיח, אבל אף אחד לא רצה.

"כשאנשים יושבים בבית ומקלידים נגדי וכותבים - ואני לא ממעיט בערך של זה - הרגשתי שמתייחסים אליי בצורה לא הוגנת. אני לוקח אחריות, אבל הצלחתי ללמוד מזה', הוסיף אירווינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully