וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו קאבוקלו: "כשנהיה בשיא, יהיה מאוד קשה לנצח אותנו"

סנטר הפועל תל אביב בריאיון בסרביה: "מרגיש נהדר בקבוצה. הכימיה בין השחקנים משתפרת, ההפסדים היו באשמתנו". ומה היה לו לומר על הפרידה מפרטיזן בלגרד?

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

הפועל תל אביב הביסה באמצע השבוע את בשיקטאש במשחק שאירחו הטורקים בבלגרד, בירת סרביה, ובתקשורת המקומית ניצלו זאת כדי לשוחח עם ברונו קאבוקלו, הסנטר הברזילאי שעבר הקיץ מפרטיזן. כידוע, קאבוקלו היה מאוד מחוזר לאורך הקיץ, אבל בסופו של דבר נחת בהפועל תל אביב בחוזה עבור כ-1.7 מיליון דולר לעונה, כשבנוסף שילם עופר ינאי כ-600 אלף יורו לפרטיזן בלגרד עבור שחררורו.

קאבוקלו היה שחקן מאוד מוערך שפרטיזן בלגרד רצתה להשאיר, אלא שהיחסים בין הצדדים עלו על שרטון בתום העונה החולפת. בפרטיזן טענו שהוא המריא לארצות הברית מבלי להודיע וציינו כי זו הפרת חוזה, הוא באמצעות סוכנו הצהיר שלא ישחק בקבוצה יותר בשל האירוע ואחרי שלא שולמו לו מספר משכורות.

ברונו קאבוקלו שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"מרגיש נהדר בהפועל". קאבוקלו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

כעת, בריאיון לתקשורת הסרבית, אמר קאבוקלו על הפרידה מפרטיזן: "אני יודע מי אני, תמיד מנסה להיות טוב עם כולם. אני עדיין עוקב אחרי פרטיזן בלגרד, זו קבוצה שאני אוהב וגם העיר נהדרת ואני מרגיש בבלגרד טוב ומאוד אוהב אותה. הסוכן אמר לי שאני יכול לעזוב, בדקתי את זה מספר פעמים. כשמנהל הקבוצה התקשר לשאול איפה אני, כבר הייתי בשדה התעופה ורק אחר כך אמרו לי שאני לא רשאי לעזוב. זה היה מאוחר מדי, כבר הייתי על המטוס ולא יכולתי לחזור. לפעמים קורים בחיים דברים שאתה לומד מהם ואני מרגיש רע אחרי מה שקרה, אבל זה מה שהיה וצריך להמשיך הלאה. אנשים מנסים להעליב ולפגוע בי, אבל אני יודע שכל זה לא נכון".

על הבחירה בהפועל תל אביב והתחושה בקבוצה מאז ההגעה אמר: "אני מרגיש נהדר, אני בטוח שגם כקבוצה נשתפר עם הזמן כי אנחנו עוד בתחילתו של תהליך. הכימיה משתפרת ואנחנו משחקים טוב יותר עם הזמן. הפסדים במשחקים יהיו רק באשמתנו, אבל כשנשחק את הכדורסל הטוב ביותר שאנחנו יכולים, יהיה מאוד קשה לנצח אותנו.

"בקיץ הייתי ממוקד אך ורק בנבחרת ברזיל, לא עניין אותי שום דבר אחר וכשהגיע הזמן למצוא קבוצה, זה כבר היה מאוחר מדי בשביל לשחק ביורוליג. הפועל גם נתנה לי את הזמן וההצעה לא השתנתה עד הסוף, זה גרם להחלטה להגיע להיות קלה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully