וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הודעת הקבוצה: הפועל ת"א צפויה לארח את הרצליה בהיכל שלמה

10.10.2024 / 14:07

על אף הודעת הקבוצה כי תעבור לשחק ביד אליהו בשנים הקרובות,בזמן שיפוץ אולמה הביתי, היא צפויה להשהות מעט את הצעד כדי להעניק לעמותת האוהדים פרק זמן סביר להחליט האם להטיל וטו

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

הפועל תל אביב חזרה אתמול (רביעי) לישראל אחרי הניצחון המשכנע על בשיקטאש ביורוקאפ, ונמצאת בהכנות לקראת המשחק הראשון שלה העונה בליגת העל, נגד הפועל ירושלים ביום ראשון הקרוב בארנה. כל השחקנים הזרים חזרו עם הקבוצה והמאמן סטפנוס דדאס יצטרך לבחור חמישה מתוך שמונה זרים שיתלבשו להתמודדות.

בינתיים, במועדון מתכוננים למשחק הבית הראשון נגד בני הרצליה בעוד תשעה ימים. אתמול הודיעה הפועל תל אביב כי תעבור לשחק בהיכל מנורה מבטחים בזמן שיפוץ היכל קבוצת שלמה, אלא אם עמותת האוהדים תנצל את זכותה להטיל וטו על המעבר. אלא שמסתמן כי משחק הבית הראשון ייערך בהיכל קבוצת שלמה.

נכון לעכשיו הפועל תל אביב לא הגישה עדיין את בקשת המעבר לחברת היכלי הספורט באופן רשמי, מאחר שבכוונתה לתת לעמותה זמן סביר להחליט האם היא מממשת את זכות הווטו. כמו כן, בשיחות שנערכו בין הקבוצה להיכלי הספורט דובר על מעבר ליד אליהו בסביבות חודש ינואר, אך האדומים צפויים לעדכן את בקשתם בתקופה הקרובה בעקבות החלטת הדירקטוריון.

אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
העמותה תקבל זמן סביר להחליט. אוהדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

כידוע, האדומים ייאלצו לפתוח את העונה כאשר בהיכל קבוצת שלמה סגור היציע המאוכלס על ידי הגוש המעודד, ותחת מגבלות נוספות, מה שאמור להעמיד את מספר הצופים - בהנחה שלא תבחר הפועל תל אביב להעתיק את המשחק לאולם אחר - לקצת יותר מ-2,500 צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully