וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער וחלוץ יערכו הופעות בכורה בגרמניה. הולנד תמשיך לכבוש בצרורות?

נובל יפתח בשער וקליינדינסט בחוד נגד בוסניה (ו', 21:45), גם גנאברי יהיה ב-11. הונגריה תנסה להפתיע את האורנג' לראשונה זה 40 שנה

צפו בתקציר: הולנד - גרמניה 2:2/ספורט1

משחקי בית ג' בדרג הבכיר בליגת האומות יתקיימו מחר (שישי), כשגרמניה והולנד ינסו לצבור מומנטום חיובי לקראת המפגש הישיר ביניהן בשבוע הבא.

בוסניה - גרמניה (21:45)

פעמיים אירחה הנבחרת הבלקנית את המאנשאפט בעבר, ובשני המקרים (1999 ו-2002) הצליחה לסחוט תיקו, אבל למפגש הקרוב תגיע בוסניה במומנטום גרוע במיוחד אחרי שבעה הפסדים ותיקו בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. גרמניה יצאה מהולנד עם נקודה בחודש שעבר, אחרי שפתחה את ליגת האומות עם חמישייה לרשת הונגריה. אלכסנדר נובל יערוך הופעת בכורה בשער הנבחרת לאור היעדרותו של מארק אנדרה טר סטגן הפצוע, כשגם ג'מאל מוסיאלה וקאי האברץ מושבתים מסיבות פיזיות ולכן סרג' גנאברי צפוי לפתוח במשחקו הראשון במדים הלאומיים מאז נובמבר אשתקד. שחקן נוסף שילבש לראשונה בחייו את החולצה של נבחרת גרמניה הוא טים קליינדינסט, שיפתח בחוד.

יוליאן נאגלסמן, מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
גם בחסרונם של שחקנים בכירים, נאגלסמן וגרמניה לא אמורים להתקשות בבוסניה/GettyImages

הונגריה - הולנד (21:45)

40 שנים חלפו מאז ההפסד האחרון של הולנד להונגריה, כשהמפגש האחרון הסתיים ב-1:8 לזכות האורנג' באוקטובר 2013. גם ההווה לא מבשר טובות לנבחרת של מרקו רוסי, שעדיין לא כבשה בקמפיין הנוכחי של ליגת האומות, לעומת יריבתה הבאה שהבקיעה שבעה שערים בשני משחקים ועומדת על חמישה משחקי חוץ רצופים ללא הפסד במפעל הזה. רונאלד קומאן שוב השאיר את ממפיס דפאי מחוץ לסגל, למרות שהצהיר אחרי מעברו של החלוץ לקורינתיאנס הברזילאית שהוא עדיין בתכניות לנבחרת. ג'סטין קלייברט יקווה לערוך הופעה ראשונה במדי הולנד מאז 2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דנזל דומפריס, שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
הולנד תמשיך לכבוש בצרורות?/GettyImages

משחקים נוספים

דרג ב'

צ'כיה - אלבניה
איסלנד - ויילס
טורקיה - מונטנגרו
אוקראינה - גאורגיה

דרג ג'

אסטוניה - אזרבייג'אן
סלובקיה - שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully