וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולה לאוהדים: "שיחקתי עם קרע ברצועה - בגלל אהבה לקבוצה"

השחקן מאס בביקורות של חלק מאוהדי הפועל ת"א והגיב לפוסט באינסטגרם: "הייתי עלול לקרוע את האכילס, נתתי הכל עבור המועדון". וויינרייט הגן עליו: "תתגברו על זה, זו עונה חדשה"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

חלק מאוהדי הפועל תל אביב עדיין לא שוכחים לבריאן אנגולה את ההופעה האומללה בגמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב אשתקד. האדומים לא הצליחו למצוא לשחקנם קבוצה לעונה הנוכחית ועל כן הוא נשאר בסגל ואפילו מקבל דקות אצל סטפנוס דדאס, אולם הביקורות ברשתות לא פוסקות. אמש (רביעי) פרסמה הקבוצה פוסט באינסטגרם ובו נראה השחקן, מה שגרם לגולשים רבים לכתוב תגובות כגון: "אפשר היה להשאיר את אנגולה שם".

השחקן עצמו לא נותר חייב, ובתגובה - אותה מחק לאחר מכן - כתב בין היתר: "כן, לא היה לי גמר טוב, אבל שיחקתי עם קרע ברצועה והייתי עלול לקרוע את האכילס, אבל עשיתי זאת בגלל אהבה לקבוצה. אתם שונאים אותי כי נתתי הכל עבור המועדון. תודה על התמיכה ב-12 המשחקים לפני שנפצעתי, נהניתם ממני בזמן שחלק מהשחקנים עזב בשל המצב. אני נשארתי ונלחמתי עבור המועדון, אבל לעולם לא תבינו. אני שונא את הצד השני בדיוק כמוכם אבל כנראה שככה עובד הספורט. יאללה הפועל".

הפוסט עליו הגיב אנגולה (ומאז מחק)

מי שיצא להגנתו של אנגולה הוא חברו לקבוצה איש וויינרייט, שגם כן הגיב לחלק מהגולשים: "הוא היה פצוע ובכל זאת ניסה להתגבר ולשחק ועדיין נתן כל מה שיש לו. עכשיו הוא בקבוצה, אז תתגברו על זה. צריך רק אנרגיות חיוביות. השנה שעברה היתה השנה שעברה ועכשיו אנחנו בעונה חדשה. אני אגן על הסגל שלי, לא משנה מה, מהשחקן הראשון ועד השחקן ה-14".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully