וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר? ניק קיריוס חושף את הבעיה הנפשית ממנה הוא סובל

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 12:12

על רקע ההצהרה המפתיעה מאליפות אוסטרליה על כשירותו הפיזית, קיריוס אישר שהוא סובל מתסמונת שמשבשת לו את בוחן המציאות

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

כוכב הטניס האוסטרלי ניק קיריוס חשף את הבעיה הנפשית ממנה הוא סובלת - תסמונת המתחזה (impostor syndrome), כשבמקביל מנהל אליפות אוסטרליה טוען כי הטניסאי בן ה-29 צפוי לחזור לפעילות בינואר וישוב להתחרות.

היום קרייג טילי הכריז שקיריוס הפצוע ישתתף באליפות אוסטרליה. "מי שאנחנו שמים עליו עין יהיה ניק קיריוס", אמר, "ניק יחזור". לאחר מכן נשאל שוב על הנושא, ומעט סייג את דבריו כשאמר ש"נשמח לקבל את ניק בחזרה... אנחנו יודעים שהוא מתאמן ומתכונן לקיץ, הוא אוהב לשחק באוסטרליה, אנחנו מצפים שיחזור ויודעים שהוא על המסלול".

קיריוס שיחק רק משחק אחד בשנתיים האחרונות, כשפינאליסט ווימבלדון משנת 2022 מתמודד עם פציעת ברך ומתאושש מניתוח בפרק היד. עם זאת, הוא ממשיך להיות עסוק מחוץ למגרש, ולא רק בפרשנות טניס, אלא גם ביוזמות עסקיות, כולל אחוזים במותג בירה Stryda.

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס אחרי ניצחון באליפות ארה"ב. Sarah Stier, GettyImages
לא ממצה את הכישרון. קיריוס/GettyImages, Sarah Stier

בהתייחס לזה, קיריוס הודה בפודקאסט שלו שהוא לא ידע להתמודד עם ההישגים ועם ההצלחה שלו. "יש בי קצת מתסמונת המתחזה, כשאני בוחן כמה מהדברים שהצלחתי לעשות בקריירה שלי", אמר, "כשאני מסתכל על כמה מהאנשים שהצלחתי להעלות לפודקאסט שלי... אני יודע שיש לי פחית של Stryda איתי בכל עת, ואני יכול לחשוף אותה בפני השחקנים הגדולים ולשמות הגדולים בעולם שזה הולך להיות סופר מוצלח כי אני יכול לקחת את זה לקהל עולמי.

"ברור שיש הרבה אנשים ששונאים את ניק קיריוס אבל יש ים של מעריצים שאוהבים את האותנטיות שלי. אז אני חושב שסטרידה מיישרת קו עם המותג שלי, זה גולמי ועצבני".

אנשים הסובלים מתסמונת המתחזה מפקפקים בחוכמתם, בכישוריהם או בהישגיהם, והיא נקשרה למצבי בריאות נפשיים כמו דיכאון וחרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully