וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות בכורה לאולימפיאקוס וברצלונה ביורוליג

וזנקוב ופורנייה הובילו ל-68:74 על ז'לגיריס, בריזואלה נצץ ב-73:88 על אלבה ברלין. שילדס הצטיין ב-74:79 של מילאנו על פריז בסקטבול

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

המחזור השני ביורוליג הגיע אמש (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים, ובמוקד השיגו אולימפיאקוס וברצלונה ניצחונות בכורה.

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 68:74

אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה במחזור הפתיחה, אחת המועמדות לזכייה השיגה ניצחון בכורה - השביעי ברציפות שלה על הליטאים. סשה וזנקוב הוכיח מדוע הוא מקבל את הכסף הגדול עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, אוון פורנייה גילה יכולת משופרת גם כן עם 15 נקודות.

ברצלונה - אלבה ברלין 73:88

אחרי ההפסד המאכזב לז'לגיריס במחזור הפתיחה, הקטלאנים התאוששו על חשבון אחת הקבוצות החלשות במפעל. המארחת הובילה פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום, הגדילה אט אט את יתרונה וקיבלה ערב מוצלח בעיקר מדריו בריזואלה מהספסל (18 נקודות). קווין פאנטר הוסיף 14. מרטין הרמנסון הוביל את המפסידה עם 13 נקודות.

שחקן אולימפיאקוס אוון פורנייה. מתוך הטוויטר של אולימפיאקוס, אתר רשמי
זה כבר נראה טוב יותר. פורנייה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אולימפיאקוס

מילאנו - פריז בסקטבול 74:79

הקבוצה של אטורה מסינה פותחת עונות באופן מאכזב למדי לאחרונה, כעת היא הצליחה להשיג את ניצחונה הראשון בעיקר בזכות משחק נהדר של שאבון שילדס (21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), שקלע גם את הסל החשוב במשחק 21 שניות לסיום וסגר עניין, אחרי שקבוצתו פיגורה 73:69, 4:20 דקות לבאזר. ניקולה מירוטיץ' הוסיף 15. טי ג'יי שורטס קלע 17 לצרפתים, שעדיין מחפשים את ניצחונם הראשון אי פעם ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully