וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הגג באצטדיון המפואר בפלורידה עף בגלל ההוריקן

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 11:07

הוריקן מילטון גרם להרס רב באצטדיון של קבוצת הבייסבול המקומית, שאליו היו אמורים להתפנות כעשרת אלפים אנשים בגלל נזקי השיטפונות. צפו בתמונות המבהילות

הוריקן מילטון שהשתולל הלילה באזור בארה"ב הותיר הרס רב גם באזור מפרץ טמפה וקרע את הגג מהאצטדיון הביתי של קבוצת הבייסבול טמפה ביי רייס, טרופיקנה פילד, שנמצא בסנט פטרסבורג, פלורידה.

לאצטדיון נגרם נזק גדול בגלל הרוחות העזות לאורך המפרץ של פלורידה בסערה שהוגדרה כקטגוריה 3. סרטונים ברשתות החברתיות הראו איך רוב הבד המכסה את הגג של אצטדיון נקרע ומתנופף ברוח העזה.

האצטדיון בסנט פטרסבורג הוגדר כזירת היערכות למתפנים ראשונים מהשיטפונות וההוריקן. המתקן הוקם כדי לארח 10,000 אנשים, עם ערכות שסודרו על משטח האצטדיון. אף אחד מהשוהים באצטדיון לא נפגע.
בחירות העורך

הגג עשוי מחומר הקרוי אתילן טטראפלואורואתילן (ETFE), פולימר חזק יותר מזכוכית אך קל יותר באופן משמעותי. נראה שמסגרת המתכת לא נפגעה.

לפי ה-Rays, האצטדיון נבנה במטרה לעמוד ברוחות של עד 115 קמ"ש. הגג נתמך על ידי כ-300 ק"מ של של כבלי פלדה, במה שכונה "הגג הכיפתי הנתמך בכבלים הגדול בעולם".

האצטדיון נפתח ב-1990 ועלה בתחילה 138 מיליון דולר. הוא אמור להיות מוחלף בזמן לעונת 2028 בעלות של 1.3 מיליארד דולר.

באזור ירדו משקעים של כ-40 ס"מ, מה שגרם לשירות מזג האוויר הלאומי להתריע מפני שיטפונות. החששות מהסופה והשפעותיה על פלורידה אילצו את ביטול משחק ההכנה של יום שישי באורלנדו בין המג'יק לניו אורלינס פליקנס, כך נמסר מה-NBA.

הוריקן מילטון מהחלל. GettyImages
הוריקן מילטון מהחלל/GettyImages
נזקים מסופת הוריקן מילטון, פלורידה, 9 באוקטובר 2024. רויטרס
נזקים מסופת הוריקן מילטון, פלורידה, 9 באוקטובר 2024/רויטרס

גם היגוארס מה-NFL שינו את תוכניות הנסיעה שלהם ללונדון ביום חמישי בגלל הסערה, ודחו את יציאתם מג'קסונוויל למועד מאוחר יותר בערב. אינספור אירועי ספורט בקולג'ים ובתי ספר תיכוניים בפלורידה בוטלו או נדחו בגלל הסופה.

  • עוד באותו נושא:
  • הוריקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully