וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 החילופים, המערך שהשתנה והציפייה מגלזר ומגלוך: ישראל מחכה לצרפת

10.10.2024 / 12:00

למה רק שני שחקנים אמורים להמשיך ב-11 מהמשחק האחרון, מי הליגיונר הוורסטילי שנמצא בשיאו והאם דין דוד פיספס הופעה בהרכב? רב"ש יוצא לעוד משחק שנראה אבוד מראש עם אפשרות להרוויח. מה שבטוח, הנבחרת שלו עדיין מגששת את דרכה לעבר הטורניר הבא

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

רן בן שמעון לא תמיד נצמד לאימון המסכם כחזות הכל ולא תמיד פותח עם ההרכב שהריץ באימון ערב המשחק. אבל בכל זאת, אם לסמוך על מה שתירגל אמש באימון בהונגריה, המאמן הלאומי יערוך תשעה שינויים ביחס להרכב שפתח מול איטליה בחודש שעבר. רק עידן נחמיאס וליאל עבדה ממשיכים באחד עשר של רב"ש למשחק הערב, על פי מה שתורגל. זה לא שיש לנו שפע של שחקנים ובן שמעון צריך לבחור בין טוב למצוין. הסיבות לשינויים הרבים מגוונות ובראשן הפציעות.

רז שלמה שהצטרף אתמול רשמית לרשימת הפצועים, האריך אותה. במשחק האחרון מול איטליה פתחו שגיב יחזקאל, רוי רביבו, נטע לביא ומנור סולומון. ביחד עם שלמה שגם פתח, הרי שמדובר על חמישה שחקנים שלא עומדים לרשותו של בן שמעון בשל פציעות. זאת ועוד, צמד הקשרים של מכבי תל אביב, דור פרץ וגבי קניקובסקי, עליהם נטען כי הם מותשים בשל האינטנסיביות של מכבי תל אביב בליגת העל ובליגה האירופית, לא אמורים לפתוח הערב בניגוד למשחק האחרון על מנת לקבל יותר אוויר.

שחקן הנבחרת האולימפית ליאל עבדה. Robert Cianflone, GettyImages
משימה מאתגרת. עבדה/GettyImages, Robert Cianflone

רק לגבי יואב ג'רפי וענאן חלאילי, מדובר בהחלטה מקצועית נטו ולא ששניהם לא שיחקו טוב בחודש שעבר. להיפך, בן שמעון מאוד מעריך את תרומתם אבל ברגע שחזר עמרי גלזר לסגל, היה ברור שהוא יהיה השוער הראשון ואילו חלאיילי פתח בצמד המשחקים בחודש שעבר ובן שמעון רוצה לנסות הפעם את בריבו בשפיץ. אגב, אם דין דוד לא היה מציב תנאים בשיחת הטלפון עם בן שמעון, היה לו סיכוי מצוין לפתוח הערב בהרכב.

תשעה שינויים, אם כך, אמורים להיות בהרכב הנבחרת, אבל שינוי לא פחות מהותי יהיה במערך. בן שמעון תירגל אתמול שלושה בלמים, אבל המוטיב המשמעותי יותר הוא שהמאמן הלאומי בחר לכנפיים שני שחקנים עם אוריינטציה מאוד התקפית. ליאל עבדה בצד אחד, דולב חזיזה בצד השני הם שחקני קו מאוד התקפיים ועליהם תוטל משימה מאתגרת מאוד גם בהגנה.

הקישור יורכב קודם מהשחקנים שנכנסו היטב במשחק האחרון מול איטליה. מוחמד אבו פאני ומחמוד ג'אבר הוסיפו המון כמחליפים ואבו פאני אף כבש את השער לטובת הנבחרת. בן שמעון יקווה לקבל מהם את היכולת מהמשחק האחרון כבר בדקות הפתיחה, על מנת שהנבחרת תהיה במשחק מול צרפת החזקה. עמרי גנדלמן לידם הוא אחד הליגיונרים שנמצא בכושר הכי טוב והוא גם מאוד ורסטילי ויכול לתת לבן שמעון אופציות לשנע אותו תוך כדי משחק לעמדות אחרות.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
פדריקו גאטי שחקן נבחרת איטליה מול אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל. צילום: Claudio Villa/Gettyimages, עיבוד תמונה
הכל עליו בהתקפה. גלוך/עיבוד תמונה, צילום: Claudio Villa/Gettyimages

ואוסקר גלוך? רבות דובר ונכתב על כך שהוא לא מקבל את הנפח, שהוא מבקש לעצמו ושראוי לו. היעדרות סולומון הופכת את גלוך הערב לאיש שאמור להוציא את הנבחרת קדימה. האיש שצריך לייצר את ההתקפה. משחק טוב שלו הערב ויהיה קשה להוציא אותו מההרכב.

31 שנה אחרי ההפתעה הכי גדולה בפריז, הנבחרת שוב פוגשת את צרפת. מה שלא יהיה ומה שיהיה הלילה בהונגריה, לא ישתווה להתעלות ההיא בפארק דה פראנס, אבל תמיד כיף להתרפק על העבר ולפנטז על חלומות. מה שבטוח הנבחרת הזו עוד מגששת את דרכה לעבר הטורניר הבא שלה, מוקדמות המונדיאל בצפון אמריקה ומהערב הזה היא יכולה להיבנות או שוב לדשדש בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully