וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה המפוקפקת שהכעיסה את לברון ג'יימס - וההסבר

כוכב הלייקרס זעם ולא הבין מדוע קבוצתו צריכה להמריא למשחק טרום עונה במילווקי, רדיק הודה ש"זה לא אידיאלי", בארה"ב מצאו הסבר

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

לוס אנג'לס לייקרס תמשיך הלילה (בין חמישי לשישי) את טרום העונה שלה עם משחק חוץ במילווקי. אחת הקבוצות המסקרנות בליגה העונה תערוך בסך הכל שישה משחקי הכנה - כולם מחוץ לאולמה הביתי שעובר כרגע שיפוצים. ההחלטה הזו הכעיסה את לברון ג'יימס, שצייץ: "מישהו יכול להסביר לי למה אנחנו עולים על מטוס וטסים למילווקי למשחק הכנה אחד?!"

מדובר במסע של 2,810 ק"מ - שונה משני משחקי ההכנה הראשונים שנערכו בקליפורניה, מרחק כשעתיים נסיעה ממתחם האימונים של הלייקרס. לאחר המפגש עם הבאקס תערוך קבוצתו של ג'יי ג'יי רדיק שלושה משחקי הכנה נוספים תוך ארבעה ימים - כולם במערב: מול גולדן סטייט בלאס וגאס, בפיניקס ומול גולדן סטייט בסן פרנסיסקו.

"זה לא אידיאלי עבורנו", הודה רדיק. בעבר, נהגו הלייקרס לערוך מספר משחקי הכנה באולמם הביתי, ומספר משחקים אחרים בערים סמוכות. יש לציין שבניגוד ללוח המשחקים של העונה הסדירה, אותו כמובן קובעת הליגה, לוח משחקי טרום העונה נקבע על ידי הקבוצות עצמן, כך שהלייקרס היו יכולים לוותר על המפגש הלילה. לפי בובי מארקס מ-ESPN, מדובר בחלק מהסכם של הלייקרס עם הבאקס מהעונה שעברה, אז יאניס וחבריו התארחו בקליפורניה במסגרת טרום העונה.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. Katelyn Mulcahy, GettyImages
עייף עוד לפני פתיחת העונה? לברון/GettyImages, Katelyn Mulcahy

"לברון ואנתוני דייויס שיחקו כל הקיץ עם האולימפיאדה אז הם ינוחו בחלק מהזמן", סיפר דיאנג'לו ראסל, "אבל רובנו עדיין רעבים. אנחנו רוצים לשחק ולשאוב אנרגיה מהקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully