וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שביקר את אמבפה: הסיבה שמניאן לא ישמש כקפטן צרפת

התפרצות השוער על הכוכב אחרי ההפסד לאיטליה וחילוקי הדעות ביניהם הובילו להחלטה שהפתיעה את רוב השחקנים, לפי "ל'אקיפ"

שחקני נבחרת צרפת מגיעים לקלרפונטיין/ההתאחדות לכדורגל של צרפת

סוגיית בחירתו של הקפטן הזמני בנבחרת צרפת ממשיכה להיות על הפרק בכלי התקשורת המקומיים, כאשר ב"ל'אקיפ" הובאה הסיבה שמייק מניאן לא קיבל את הסרט אותו יענוד אורליאן טשואמני בשני המשחקים שקיליאן אמבפה יחמיץ בשבוע הקרוב. בין השורות, מתפרש כי ההחלטה נבעה מתוך "כבוד" לאמבפה.

ההתפרצות הביקורתית של השוער על החלוץ בחודש שעבר, וחילוקי הדעות ביניהם, הן מה שעומד מאחורי החלטתו של דידייה דשאן שתוארה אתמול בצרפת כ"מוזרה". כזכור, מניאן נזף בשחקני הנבחרת אחרי ההפסד הביתי לאיטליה בפתיחת ליגת האומות, וביקר באופן מרומז את אמבפה כשטען שחלק מהשחקנים "מתנהגים יותר מדי כמו כוכבים" ולא רצים מספיק.

כוכב ריאל מדריד, מצדו, חשב שההפסד לאיטליה הגיע בגלל בעיות טקטיות. בצרפת נטען כי חילוקי הדעות בין השניים הובילו את דשאן להעניק את הסרט לטשואמני, שבמקרה - או שלא - משחק בקבוצה של אמבפה, וזאת למרות ש"הרוב המוחלט של השחקנים היו משוכנעים שמניאן ישמש כקפטן בחלון הזה. עבור דשאן, זה מסובך ששני שחקנים בעלי אישיות שונה יחלקו את הסרט".

שחקן נבחרת צרפת אורליאן טשואמני. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
שחקן נבחרת צרפת אורליאן טשואמני/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

אף שבצרפת דווח כי מניאן הגיב בזעם ובתסכול להחלטה, טשואמני טען אתמול במסיבת העיתונאים כי "מייק אינו מאוכזב". כשנשאל האם הייתה תמימות דעים בין השחקנים לגבי הבחירה, הוא ענה: "מה זאת אומרת תמימות דעים. הכי חשוב שכולנו באותו ראש. זה בלתי נמנע שבתוך קבוצה יהיו כאלה שמסתדרים יותר טוב עם שחקנים מסוימים, ופחות טוב עם אחרים, אבל הכי חשוב שכולם מכבדים את זה את זה. יש כאלה שאהובים על כולם בחדר ההלבשה, אחרים שקצת פחות, אבל ככה זה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully