וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשלב מסוים הכל התפוצץ": מוראטה חושף את התקפי החרדה

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 7:30

קפטן נבחרת ספרד הודה בריאיון חשוף שסבל מקשיים נפשיים, כולל דיכאון, וכמעט החמיץ את היורו: "לא יכולתי לנעול נעליים. התביישתי להיות לצד ילדי, היה לי קשה מאוד"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

קפטן נבחרת ספרד אלברו מוראטה חווה תקופה קשה לאחרונה, עם הגירושים מאשתו ועזיבת אתלטיקו מדריד. כעת, בריאיון שהעניק לתקשורת הספרדית, הודה שסבל גם מדיכאון וחרדות. "כשאתה חווה רגעים קשים - דיכאון, התקפי חרדה - זה לא משנה במה אתה עובד, באיזה מצב אתה בחיים. יש אדם נוסף בתוכך שאתה צריך להילחם מולו כל יום וכל לילה. מבחינתי, הדבר הכי טוב היה לעזוב את ספרד, לא יכולתי להתמודד".

החלוץ מצא בית חדש במילאן, אך הודה שהתקופה שקדמה למעבר היתה כמעט בלתי אפשרית: "זה היה קשה מאוד. חשבתי שלא אוכל לנעול נעליים ולצאת למגרש. הרבה אנשים עזרו לי - דייגו סימאונה, קוקה, הפסיכיאטר שלי, צוות האימון. מה שכולם רואים בטלוויזיה וברשתות החברתיות זה לא אמיתי, זה התמונה שאני מנסה לצייר כי זה המקצוע שלי. אבל היה לי קשה מאוד. בשלב מסוים הכל התפוצץ ולא יכולתי לנעול נעליים, וכשכן הצלחתי - רצתי הביתה, כי הגרון שלי נסתם והראייה שלי החלה להיטשטש".

מוראטה הודה כי המצב היה כל כך קשה, עד שהיה חשש שמא יחמיץ את אליפות אירופה עם נבחרת ספרד: "שלושה חודשים לפני היורו תהיתי האם בכלל אוכל לשחק באיזשהו משחק. אני לא יודע מה קרה לי אבל זה היה מאוד עדין ומסובך. התביישתי להיות לצד ילדי, לצאת לרחוב. בכל פעם שיצאתי איתם חוויתי התקף מסוים. לא רציתי לצאת איתם לקניות, דברים רגילים שאב עושה עם ילדיו".

שחקן נבחרת ספרד אלברו מוראטה. רויטרס
תקופה קשה מאוד. מוראטה/רויטרס

לבסוף, על עזיבתו את אתלטיקו מדריד סיפר: "בהתחלה חשבתי להישאר, אבל עשו סיפור כל כך גדול ממשהו שאמרתי בריאיון על המשך דרכי בנבחרת ספרד. הוציאו את דברי מהקשרם והבנתי שדברים כאלה לא יקרו לי באיטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully