וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא פתחה עונה אירופית בניצחון על אלופת קפריסין

הקבוצה של סבה דבש התקרבה לשלב הבא בגביע האתגר עם 1:3 על אולימפיה ניאפוליס ניקוסיה, ניצחון נוסף עליה בשתי מערכות יספיק להעפלה

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

הישג נהדר לקבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא, שפתחה את העונה האירופית בניצחון 1:3 מרשים על אלופת קפריסין אולימפיה ניאפוליס ניקוסיה בסיבוב הראשון בגביע האתגר. הניצחון נותן לה מקדמה רצינית לקראת משחק הגומלין שייערך מחר (חמישי), גם הוא בניקוסיה. לכפר סבא יספיק ניצחון בהפרש של שתי מערכות כדי לעלות לשלב הבא.

כזכור, כפר סבא חזרה לשחק במפעלים האירופיים אחרי שבעונה שעברה נאלצה לפרוש ברגע האחרון ממוקדמות ליגת האלופות בשל מלחמת "חרבות ברזל", שנפתחה ב-7 באוקטובר, יום לפני נסיעתה המתוכננת של הקבוצה למשחקים בצ'כיה.

הערב השחקניות מכפר סבא הגיעו מוכנות ובמוטיבציה גבוהה לנצח יריבה קפריסאית לא פשוטה ומשופעת בשחקניות זרות רבות. גלית דבש, נסטיה גודובה, ג'אדה בורס, ים קירשנבאום וחברותיהן נתנו את הלב והנשמה על המגרש והובילו 0:2 במערכות, לאחר שליטה מוחלטת במשחק (21:25 במערכה ראשונה; 19:25 במערכה שנייה).

הקפריסאיות לא ויתרו כשניצחו במערכה השלישית 14:25 והקטינו ל 2:1 במשחק. היה ברור שהמערכה הרביעית תהייה מותחת, שכן הפועל כפר סבא נלחמה על ניצחון מוחלט, בעוד הקפריסאיות קיוו לשוויון והכרעה במערכה חמישית. הפועל כפר סבא נלחמה בשיניים על כל נקודה במערכה הרביעית המרתקת, שהייתה מותחת, צמודה וברמה גבוהה. לקראת סיום המערכה הכפר סבאיות התעלו על עצמן כשברחו ליתרון 21:24, אבל הניצחון לא הושג בקלות. המערכה הייתה דרמטית עד הסוף, כשניקוסיה עם שלוש נקודות רצופות השוותה ל- 24:24. במאני טיים החניכות של סבה דבש הוכיחו שהן ווינריות כשזכו בשתי נקודות רצופות וניצחו 24:26 ו-1:3 במשחק כולו, שבסופו פרצה שמחה גדולה של שחקניות הקבוצה מהשרון.

יו"ר הפועל כפר סבא ודיק דונטו עם המאמן סבה דבש. זאב גולדשמיט, דובר הפועל כפר סבא, אתר רשמי
יו"ר הפועל כפר סבא ודיק דונטו עם המאמן סבה דבש/אתר רשמי, זאב גולדשמיט, דובר הפועל כפר סבא

יו"ר הפועל כפר סבא ודיק דונטו: "ניצחון מתוק בתקופה מאוד מורכבת במדינה. הבנות השאירו את הלב על המגרש וברמה המקצועית ניצחו בעיקר דרך הגנה מצוינת. המשימה לא הושלמה והיא קשה. הקבוצה צריכה להתעלות שוב תוך פחות מ-24 שעות".

מאמן הפועל כפר סבא סבה דבש: "מאוד גאה בשחקניות על הדרך והיכולת לצאת גם מדקות פחות טובות. על אף הניצחון אפשר לשפר את ההגשה והחסימות. רק מזכיר, שהמשימה טרם הושלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully