וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטופ 100 ב-NBA: אבדיה נכנס לדירוג השחקנים הטובים בליגה

הפורוורד הישראלי של פורטלנד דורג במקום המאה והמפתיע ברשימה של אתר "Action": "אם ישחק בקבוצה מנצחת, יהיה מועמד לפרס השחקן המשתפר"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

עונת הפריסיזן ב-NBA כבר בשיאה, ועונת המשחקים עצמה תתחיל רק ב-22 באוקטובר, אבל בארצות הברית כבר החלו שלב הניחושים, התחזיות והדירוגים של קבוצות ושחקני הליגה הטובה בעולם. בין הפייבוריטיות לזכייה באליפות והשחקנים שיצטיינו או יעשו שיפור משמעותי בעונה הקרובה, באתר "Action" דירגו את 100 השחקנים הטובים ביותר בליגה, ואפילו מצאו מקום לדני אבדיה.

הפורוורד הישראלי של פורטלנד דורג במקום ה-100 והמפתיע, כשבדירוג נכתב עליו: "אבדיה היה בעונה החולפת השחקן היחיד עם סטטיסטיקות חיוביות שהשפיעו לטובה על וושינגטון, הישג כמעט בלתי אפשרי בהתחשב כמה הם היו לא טובים. הוא קלע ב-68% מהשדה ו-38% מהשלוש, כשבגל 23 הוא יוכל לפרוץ בצורה משמעותית. אם הוא ישחק בקבוצה מנצחת, הוא בהחלט יהיה מועמד טבעי לפרס השחקן המשתפר של העונה הקרובה".

דני אבדיה פורטלנד טריילבלייזרס. GettyImages
נכנס לטופ 100 של ה-NBA? אבדיה/GettyImages

בפסגת הדירוג, הוצב ניקולה יוקיץ' של דנבר שהקדים את לוקה דונצ'יץ' מדאלאס ויאניס אנטטוקומפו ממילווקי. לברון ג'יימס הגיע רק למקום השביעי, כשויקטור וומבניאמה מתחתיו במקום השמיני.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully