וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם "כל מחיר" על בלם ארסנל

בצרפת טוענים שהבלאנקוס הציבה את וויליאם סאליבה כ"מטרה העליונה" עבורם לחלון ההעברות בקיץ. יהפוך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה?

תקציר: ארסנל - סאות'המפטון 1:3/ספורט1

וויליאם סאליבה צפוי לפתוח הערב (חמישי) במרכז ההגנה של נבחרת צרפת במשחק שלה בליגת האומות נגד נבחרת ישראל. הבלם הצרפתי של ארסנל הפך לעוגן הגנתי הן במדי הטריקולור והן במדי התותחנים, כשעל פי אתר "טרנספר מרקט" הוא הבלם בעל השווי הגבוה בעולם בנאמד ב-80 מיליון יורו.

הדרך של סאליבה לטופ לא היתה פשוטה וכללה רכישה בקיץ 2019 על ידי ארסנל, ששלחה אותו לשלוש השאלות שונות בסנט. אטיין, ניס ומארסיי, שם צבר ניסיון והפך מהר מאוד לאחד הבלמים הטובים בעולם, מה שהקנה לו גם ביקוש רב ברחבי אירופה.

האחרונה להתמקד בבלם הצרפתי היא ריאל מדריד, אשר על פי התקשורת הצרפתית הציבה אותו כ"מטרה העליונה" עבורה הקיץ בחלון ההעברות. לפי אותו דיווח מצרפת, הבלאנקוס יהיו מוכנים לשלם "כל מחיר שארסנל תנקוב", כדי לשכנע אותה למכור את סאליבה. על אף השווי שלו, ייתכן ואם ריאל תרצה לרכוש אותו בקיץ הקרוב, היא תאלץ להיפרד מיותר מ-100 מיליון יורו, דבר שיהפוך אותו לבלם היקר בהיסטוריה.

וויליאם סאליבה לצד גבריאל ארסנל. GettyImages
הציוות ההגנתי יתפרק? סאליבה וגבריאל/GettyImages

רק לאחרונה דווח בספרד כי פלורנטינו פרס החליט לצרף בחלונות הקרובים מספר שחקני הגנה, זאת בעקבות הרצון לרענון החלק ההגנתי אצל אלופת אירופה, וכן בעקבות הפצועים הרבים בדמותם של דני קרבחאל, דייויד אלאבה ואדר מיליטאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully