וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שאני עומד למות": החוויה ה"מפחידה" של כוכב הפרמיירליג

חוליו אנסיסו חשף שבטיסה מאנגליה לדרום אמריקה איבד הכרה ובעזרת נוסע על המטוס "ניצל": "כאב לי הראש, התעלפתי ולא תיפקדתי"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

חוליו אנסיסו הגיע בקול תרועה רמה לפרמיירליג, עם יכולת נהדרת במדי ברייטון. הקשר ההתקפי הפרגוואירשם העונה רק חמש הופעות במדי השחפים ומיעט מאוד לשחק עם 75 דקות במצטבר בפרמיירליג, אבל אחרי ההופעה הזכורה שלו במדי הנבחרת האולימפית נגד הנבחרת האולימפית של ישראל, הוא המשיך לקבל זימונים לנבחרת הבוגרת שתשחק נגד אקוודור ו-ונצואלה בפגרה הקרובה.

במהלך הטיסה שלו מאנגליה לדרום אמריקה, חשף לתקשורת הפרגוואית על החוויה "המפחידה" בה "חשש לחייו": "כאב לי הראש והרגשתי שאני עומד להתעלף. נפלתי במטוס וכמעט מתתי. הייתי חסר אונים, לא הצלחתי לאכול או לישון לפני כן. בחור על המטוס שראה שהלכתי לשירותים ונפלתי על הצרפה תפס אותי והצליח לעזור לי. הוא הביא לי אוכל ושתייה והכריח אותי לקחת את זה כדי שהדברים ישתפרו. עברתי בדיקות ונראה שהכל תקין, אבל אמשיך לבדוק את זה".

חוליו אנסיסו שחקן הנבחרת האולימפית של פרגוואי בועט מול סתיו למקין שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל. Michael Steele, GettyImages
"הייתי קרוב למות". אנסיסו נגד הנבחרת האולימפית של ישראל/GettyImages, Michael Steele

עדיין לא ברור האם אחרי החוויה שעבר אנסיסו הוא יהיה כשיר לצמד המשחקים, אבל הוא מצפה לשוב בהמשך לאנגליה ולקחת חלק במשחק של ברייטון מול ניוקאסל במחזור הבא של הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully