וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקה בשבץ ולא זכר את ילדיו, אלא רק את הכדורגלן הנערץ עליו

אוהד מושבע של אתלטיקו טוקומן הארגנטינאית איבד את הזיכרון בעקבות אירוע מוחי, אבל לא שכח שם אחד: "אל פולגה" לואיס רודריגס. גם המשפחה נותרה בהלם

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

עד כמה חזקה האהבה לכדורגל בארגנטינה? אולי הסיפור הבא יוכל להעיד. חואן גומס בן ה-54, אוהד מושבע של אתלטיקו טוקומן, לקה בשבץ ב-17 בספטמבר ואיבד את הזיכרון. הדבר מנע לזהות אפילו את בני משפחתו, אבל כשילדיו דיברו איתו בבית החולים על הקבוצה האהובה עליו, הוא לפתע נזכר בשם אחד ויחיד: פולגה ("הפרעוש"). ולא, הוא לא התכוון לליאו מסי.

"אל פולגה" זה הכינוי של לואיס רודריגס, אגדת אתלטיקו טוקומן ואליל כדורגל בארגנטינה. להטוטן ההתקפה כבר בן 39, אבל עדיין משחק כדורגל ואחרי כמה עונות בקולון סנטה פה וגיחות לקבוצות נוספות, הוא סגר מעגל ביולי האחרון וחזר לטוקומן.

לוקאס, אחד מילדיו של חואן, היה בהלם מהרגע. "הופתענו, אבל היינו גאים", סיפר ל-TYC. "תמיד היינו אוהדים של פולגה, אבא עשה אותנו כאלה. הוא עבד במועדון, בצוות האבטחה. הוא מכיר את פולגה ויש לו את המספר שלו. הוא תמיד ראה אותו שם ושלח לו הודעות. אני בטוח שגם פולגה יזכור אותו אם אראה לו תמונה".

לואיס רודריגס "פולגה" שחקן אתלטיקו טוקומן, אוגוסט 2017. AFP Contributor, GettyImages
יגיע לביקור? פולגה רודריגס/GettyImages, AFP Contributor

עכשיו המשפחה מחכה לביקור של האליל: "אם אבא יראה אותו, הוא ישתגע. אמרתי לו שאני הולך לאצטדיון כדי לראות את המשחק, וכשדיברתי על פולגה העיניים שלו נפתחו לרווחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully