וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל דרסה את נתניה, רמת גן טיילה לניצחון על קרית אתא

הקבוצה מהשרון ספגה 100:67 כואב בגן נר במשחק החזרה של שתי העולות לליגת העל. בזיסמן רשמה המארחת 75:93, מקולום וסטיבנס בלטו

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

המשחק בין שתי העולות לליגת העל, במסגרת המחזור הראשון, הסתיים בניצחון מוחץ של הפועל גלבוע/גליל על אליצור נתניה. בנוסף התקיים הערב (רביעי) משחק מהמחזור השני, בו ניצחה מכבי רמת גן את עירוני קרית אתא.

הפועל גלבוע/גליל - אליצור נתניה 67:100

החזרה לליגה הראשונה הייתה לא נעימה עבור הקבוצה מהשרון, בלשון המעטה. נתניה קלעה את הסל הראשון במשחק, אבל מאותו רגע זה היה מפגן עליונות מצד השחקנים של שרון אברהמי, ששייטו במשך כל הערב וניצלו בין היתר 22 איבודי כדור של האורחת, לעומת 10 אסיסטים בלבד שמסרה. לא פחות מ-17 חטיפות רשמה גלבוע/גליל, אותה הוביל ישמעאל אל אמין עם 22 נקודות. גור לביא תרם 17 לצד 7 ריבאונדים לזכות החבורה מגן נר, ובן מור הוסיף 15 נקודות. בצד השני קלע רועי פריצקי 17 משלו עבור נתניה, אבל גם איבד 8 כדורים.

אמין סטיבנס, מכבי רמת גן. באדיבות מכבי "קבוצת כנען" רמת גן, אתר רשמי
פתיחה טובה למכבי רמת גן. אמין סטיבנס/אתר רשמי, באדיבות מכבי "קבוצת כנען" רמת גן

מכבי רמת גן - עירוני קרית אתא 75:93

אחת משתי הנציגות הישראליות בליגת האלופות של פיב"א השאירה מאחור את ההפסד לא.א.ק אתונה בשבוע שעבר, והתחילה ברגל ימין את דרכה בזירה המקומית כשהיא מנחילה לקרייתים הפסד שלישי ברציפות, כולל גביע ווינר. שחקניו של אלדד בנטוב היו במשחק רק בדקות הראשונות, שאחריהן ברחה המארחת לפער דו-ספרתי ושמרה עליו עד הסיום. קנדל מקולום רשם משחק טוב של 19 נקודות ו-7 אסיסטים עבור רמת גן, אמין סטיבנס הצטיין כהרגלו עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים ורוברטו גלינאט תרם 17 נקודות משלו. בצד השני שאבון לואיס סיפק 16, רז אדם סיים עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully