וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "אעזוב את תפקידי ברגע שהמחלוקות ייפתרו"

יו"ר הפועל תל אביב דיבר בתוכנית הספורט של 103fm: "יש הרבה דברים שעופר ינאי מאמין בהם ואנחנו לא. יכול להיות שגם ללא הסיפור של האולם הייתי עוזב"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

לאחר הצבעת הדירקטוריון בעד המעבר של הפועל תל אביב ליד אליהו, היו"ר רמי כהן, שהיה היחיד שהצביע נגד הצעד הזה, התראיין הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על כוונתו לעזוב בקרוב. "אני חושב שבסיטואציה הזו זה יהיה הצעד המתבקש להפועל תל אביב", אמר. "פרט למעבר, יש עוד כמה דברים שצריך להסדיר, ומאחר שאני רואה שאנחנו לא כל כך רואים את הדברים עין בעין, אז אמרתי שברגע שהמחלוקות האלה ייפתרו, אני אעזוב את תפקידי בקבוצה הבוגרת. אני נשאר בעמותה, לא בקבוצה הבוגרת".

על הבעלים עופר ינאי: "יש הרבה דברים שעופר מאמין בהם באמת ואנחנו לא. בהקשר של כמות הזרים, בהקשר של ליגות פרטיות. הרבה דברים שאנחנו נלחמנו כל השנים הפוך, ברמת חקיקה וכו'. אלה דברים שלי קשה להילחם עליהם. אם אני צריך לייצג במנהלת את רצון הבעלים, ואני לא מאמין בזה, אז אני צריך להיות הוגן בעצמי. גם דרך ההתנהלות היומיומית היא מאוד שונה וזו זכותו".

על העזיבה המתקרבת: "יכול להיות שגם ללא הסיפור של ההיכל הייתי עוזב, אבל אני חושב שעופר מרגיש שהוא צריך את השטח פנוי ואני המון זמן שם ואני דומיננטי, אז יכול להיות שאחרי שנצליח להסדיר את כל הדברים ובעיקר הסיפור של האולם והסיפור של מעמד העמותה... אני חושב שהדבר הכי חשוב זו ההרחבה של האולם שלנו".

האזינו לריאיון עם רמי כהן

עוד אמר: "בסופו של דבר, בעלים לצערנו באים והולכים. אם להפועל תל אביב יהיה אולם של 7-8 אלף מקומות, יהיה לה זכות קיום לעשרות שנים בתקציבים גבוהים ומכובדים, ללא קשר לבעלים. אבל אנחנו כרגע נמצאים בתהליך שהתחיל לפני שנתיים. הנושא של הרחבת האולם התחיל עוד לפני שעופר הגיע, והתקדם בקצב שבו הוא מתקדם".

על ההצבעה: "אין בעיה להעלות את נושא המעבר ליד אליהו וכנראה שהוא גם יעבור, בכפוף לשני דברים פשוטים. הראשון הוא התחייבות להרחבת האולם שלנו והשני הסדרת מעמד העמותה. זה הכול, שני דברים קטנים, פשוטים. בשביל זה שווה כל המלחמה? כל זה יכול לקרות בארבעה שבועות. עופר כרגע מתנגד להסדרת מעמד העמותה. הוא אומר: 'קודם נעבור ואז נדבר על מעמד העמותה'. בנושא השני הייתה התלבטות של מתי יש התחייבות מחייבת מספיק לבניית האולם שלנו ופה דווקא הגענו לאיזושהי פשרה. אף אחד לא מדבר על בעלות, מדובר על הרחבת האולם בו אנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully