וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "נראה נבחרת שונה בתכלית, הרבה יעשו הופעות בכורה"

מאמן הנבחרת הצעירה לקראת משחק מוקדמות היורו באסטוניה (ה', 19:00): "הקמפיין הבא מתחיל עכשיו". סתיו למקין: "מאמין בחבר'ה החדשים"

גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, מדבר לקראת אסטוניה/ההתאחדות לכדורגל

שני משחקים נותרו לנבחרת הצעירה של ישראל כדי לסיים את קמפיין מוקדמות היורו המאכזב, ומחר (חמישי, 19:00) היא תתארח בטאלין אצל אסטוניה - היריבה היחידה אותה ניצחה עד כה בבית ד'. ה-0:1 על אסטוניה בחודש שעבר העניק לישראל את שלוש הנקודות היחידות בשמונה מחזורים, כשליריבה יש נקודה אחת בלבד.

המאמן גיא לוזון, שערך שינויים רבים בסגל, כבר חושב על הקמפיין הבא: "נראה נבחרת שונה בתכלית, נבחרת שמאוד מאוד רוצה. זו נבחרת ש-85-90 אחוז מהסגל הם שחקני נוער שיעשו הופעות בכורה בנבחרת הצעירה ויהוו שלד לקמפיין הבא. יש לנו הרבה מה להראות ואני מאוד מצפה למשחק. בעצם הקמפיין הבא מתחיל עכשיו. זו הזדמנות עבור השחקנים החדשים להכיר את הרמות האלה. אני סמוך ובטוח ביכולות שלהם".

על אסטוניה: "לא נראה דברים שונים ממה שראינו בחודש שעבר. נצטרך להראות שיפור אצלנו, בקצב המשחק ובהגעה להזדמנויות".

שחקן הנבחרת האולימפית, סתיו למקין. BSR Agency, GettyImages
"כל פעם שאני לובש את המדים הלאומיים זו גאווה בשבילי". סתיו למקין/GettyImages, BSR Agency

הבלם סתיו למקין: "עכשיו זו נבחרת חדשה לגמרי לעומת החלון הקודם. יש פה שחקנים שאלה המשחקים האחרונים שלהם ויש הרבה שכבר עם הפנים לקמפיין הבא, ואנחנו רוצים להראות להם את הדרך הנכונה. רוצים לסיים בטעם טוב ולנצח. אני שמח שהתחלתי לשחק במכבי וגם בנבחרת, וכל פעם שאני לובש את המדים הלאומיים זו גאווה בשבילי, לא משנה באיזה גיל זה. גם אני לפני שנתיים הייתי אחד מאלה שעלה לנבחרת הצעירה, אין כיף כמו להצליח כאן ולהגיע ליורו. עצוב לי שהפעם לא הצלחנו, אבל אני מאמין בהם, יש פה חבר'ה מאוד מוכשרים שיצליחו בקמפיין הבא ויעלו ליורו. עכשיו הם יטעמו קצת מהרמה ונקווה שימשיכו עם זה לקמפיין הבא".

על ההבדל לעומת המפגש הקודם עם אסטוניה: "אנחנו יותר משוחררים מאשר במשחק הקודם, ובאים להראות יכולת טובה ולא רק 'להתאבד' על המשחק בשביל הניצחון. רוצים להשאיר טעם טוב ולהיראות כמו נבחרת אחת. אני מאמין שבדרך הזו גם הניצחון יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully