וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעולם לא ארגיש בטוח בעיר": שחקן נאפולי שבור לאחר ניסיון שוד

חואן ז'סוס הברזילאי הציג תיעוד של רכבו לאחר ניסיון לגנוב אותו: "הייתי תחת מעקב במשך חודש. איזו תחושה רעה, אתם גורמים לי להקיא"

תקציר: נאפולי - קומו 1:3/ספורט1

מעשי השוד כלפי כדורגלני נאפולי נמשכים ביתר שאת, והפעם הקורבן היה שחקן ההגנה חואן ז'סוס, שפנה לרשתות החברתיות כדי להביע את זעמו לאחר שגנבים שברו את חלון רכבו בניסיון לגנוב אותו.

הכדורגלן הברזילאי, שנמצא באיטליה מאז 2012 ואחרי קדנציות באינטר ורומא הגיע לפני שלוש שנים לנאפולי, הציג תיעודים של הרכב וטען כי היה תחת מעקב. "אחרי כמעט חודש של מעקב, היום הם ניסו לגנוב את המכונית שלי. איזו תחושה רעה, אתם גורמים לי להקיא!".

ז'סוס המשיך: "מה שקרה הלילה הוא רק הדובדבן על הקצפת. תוך חודש אחד מצאתי לא פחות מחמישה תגי אוויר (לצורך מעקב) בתוך הרכב. עצם הידיעה שהפושעים האלה יודעים איפה אני גר, לא גורמת לי שלווה. לצערי, לעולם לא אוכל להרגיש שוב בטוח בעיר היפה הזו. אני יודע שלחפצים יש חשיבות משנית, אבל הידיעה שאדם זר הפר את המרחב הפרטי שלי באמת מחליאה אותי".

כזכור, בתחילת החודש שעבר נשדד באיומי אקדח דויד נרס, שבוע וחצי בלבד לאחר המעבר שלו מבנפיקה לנאפולי. נרס נסע עם אשתו למלון בעיר ואז שני עבריינים ניפצו את חלון הרכב וגנבו את שעונו תחת איומי אקדח.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully