וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה בפסגת ליגה א' דרום, רביעיות למודיעין ויבנה

מהפך ב-10 שחקנים ו-1:2 דרמטי על עירוני אשדוד הותיר את ההרצליינים במקום הראשון. 0:4 למודיעין על לוד, 1:4 ליבנה על אזור עם שלושער של אקסברד. ההתאחדות ערכה טקס מרגש לציון יום השנה ל-7 באוקטובר

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

בזמן שליגה א' צפון נעצרה בגלל המלחמה ולא ברור מתי יוכלו לחדש שם את המשחקים, בליגה א' דרום נערך היום (רביעי) המחזור השישי במלואו. את הטבלה ממשיכה להוביל הפועל הרצליה המפתיעה, שנחלצה מפיגור ביתי וניצחה 1:2 ב-10 שחקנים את עירוני אשדוד. ג'ואד קדח (28) השווה אחרי שער מוקדם של איתי פז האורח (2), ושלוש דקות לסיום הכריע אליאס לוי, למרות הרחקת חברו דניאל שניאור בדקה ה-77.

הרצליה במקום הראשון עם 16 נקודות מתוך 18 אפשריות, ואחריה ניצבות עירוני מודיעין ומכבי יבנה עם 14 כל אחת, כשגם הן בלתי מנוצחות. מודיעין התקשתה מול הפועל לוד, אבל אדום של רון קריספין (59) סלל לה את הדרך לניצחון 0:4 עם שערים מאוחרים של ירין מכלוף (74 ו-90), גיא אמסלם (77) ודור אדרי (88).

יבנה הביסה במגרשה 1:4 את הפועל אזור. עידו אקסברד כיכב עם שלושער (43, 68 ו-84), כשהשער השני היה טיל מ-25 מטרים לחיבורים אחרי שהשחיל לשחקן יריב בין הרגליים. עידו גונן הוסיף בתווך (66) ומנגד דניאל קוניצקי צימק עם שער מרהיב משלו (87).

עידו אקסברד (מימין), רון גבאי, עידו גונן שחקני מכבי יבנה, טקס יום השנה ל-7 באוקטובר. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סיים עם שלושער. עידו אקסברד, מימין/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

לפני שריקת הפתיחה ביבנה, קיימה ההתאחדות לכדורגל טקס לציון יום השנה ל-7 באוקטובר. שחקני הקבוצות עלו עם בלונים צהובים ושלטים עם הכיתוב: "כואבים, זוכרים, יחד מנצחים!". לאחר מכן נערכה דקת דומייה והכרוז הקריא את דבר יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "בשנה שהביאה עמה כל כך הרבה קללות, התעקשנו לייצר בעצמנו ברכות, נלחמנו על קיומנו ועל הנוכחות שלנו, ויותר מכל הבנו, רגע לפני ששכחנו, עד כמה אנחנו בלתי מנוצחים יחד. 365 ימים מלאי כאב, גבורה, זכרונות, געגוע לאחים ולאחיות החטופים ומעל לכל בחירה בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל אזור, טקס יום השנה ל-7 באוקטובר. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"כואבים, זוכרים, יחד מנצחים!". שחקני הפועל אזור בטקס/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אהוד כחילה ערך את הבכורה המחודשת שלו כמאמן הפועל דימונה, שש שנים אחרי הקדנציה הקודמת, והתחיל עם 0:3 ביתי על הפועל מרמורק. בנו טל פתח בהרכב ועל השערים היו חתומים אליאור משעלי (45+3 ו-65) וחי בוזגלו (83).

משחקים נוספים:

מ.כ. ירמיהו חולון - מכבי קרית מלאכי 1:2
לחולון: רוי בנבניסטי (34), ים ששון (90+3). לקרית מלאכי: בן אל אדרי (26)

הפועל אדומים אשדוד - בית"ר נורדיה ירושלים 2:2
לאשדוד: נוי חדד (53), יצחק אספה (85). לנורדיה: מתן שוורץ (9), יהונתן מרדכי (44)

שמשון תל אביב - מ.ס. צעירי טירה 1:1
לשמשון: ים עמר (40). לטירה: טנוס בנא (90)

שמשון כפר קאסם - מכבי שעריים 1:0
לשעריים: בן אוזלבו (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully