וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילה להתחבר: הפועל ירושלים גברה 74:89 על המבורג

האדומים חיברו ניצחון שני ברציפות ביורוקאפ ושלישי בכל המסגרות. הארפר (19 נק' ו-6 אס') הוביל את קלעי הקבוצה, גם וויילי (12 נק' ו-17 ריב') בלט

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

זה היה קשה יותר מהמשחק נגד לייטקאבליס, אבל הפועל ירושלים חיברה הערב (רביעי) ניצחון שני ברציפות ביורוקאפ ושלישי ברצף בכל המסגרות כשגברה 74:89 על המבורג הגרמנית במחזור השלישי של המפעל האירופי השני בחשיבותו.

הפתיחה בבולגריה היתה צמודה עם יכולת טובה בריבאונד של אוסטין וויילי (12 נק' ו-17 ריב') ותצוגה התקפית אדירה של ג'ארד הארפר (19 נק' ו-6 אס') שהוביל את ירושלים ל-18:21. הרבע השני המשיך את הדהירה עם ריצה ירושלמית, כשגם ספידי סמית' (10 נק' ו-5 אס') הצטרף לחגיגה וההפרש צמח לדו ספרתי. בצד השני ג'ורדן ברנט (13 נק') סייע לאורחת מגרמניה לחזור לעניינים, אך שוב זה היה הארפר שהוריד את הקבוצה של יונתן לאלון להפסקה ביתרון 37:46.

הרבע השלישי התאפיין בהרבה בלאגן ששמר על ההפרש הדו ספרתי בצד הירושלמי, אבל ג'אייזק לוטי (16 נק', 6 ריב' ו-5 אס') הבריק מחוץ לקשת והצליח לצמצם ל-59:54 לקראת דקות אחרונות של כדורסל. יובל זוסמן (14 נק' ו-5 חט') היה האיש המרכזי של המארחת ברבע האחרון עם יכולת גדולה בהתקפה ועם חטיפות קריטיות, במה שהסתיים כניצחון דו ספרתי משכנע של ירושלים.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ארד הארפר (6 אס') 19, יובל זוסמן (5 חט') 14, אוסטין וויילי (17 ריב') 12, ספידי סמית' (5 אס') 10, ג'סטין סמית' (7 ריב') 9, כרסי ג'ונסון (6 ריב') 7, אור קורנליוס ונועם דוברת 5 כ"א, ג'רמי מורגן וגבי צ'אצ'אשווילי 4 כ"א

קלעו להמבורג: ג'אייזק לוטי (6 ריב' ו-5 אס') 16, ג'ורדן ברנט 13, אוסארו ריץ' 12, בריי אייבי (5 חט') 10, קמרון ריס 9, קנת' אוגבה 8, בנדיקט טורודיץ' 4, לייף מולר 2. ג'ארד גריי ופטריק הקמן שותפו ולא קלעו.

נועם דוברת הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
ניצחון שני ברציפות ביורוקאפ. דוברת/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מהלך המשחק

רבע 1

בחמישייה של ירושלים עלו ספידי סמית', יובל זוסמן, גבי צ'אצ'אשווילי, אוסטין וויילי וג'ארד הארפר. סמית' העלה את המארחת ליתרון עם שלשה, כשגם הארפר דייק מחוץ לקשת עם 0:8 מהיר. הארפר המשיך לבלוט והוסיף נקודות מהקו, קנת' אוגבה צלף מהשלוש וכבר הוריד את ההפרש ל-2 בלבד, עד שהארפר הגיע ל-8 נקודות עם שלשה נוספת. נועם דוברת עלה נפלא מהספסל ועם לייאפ יפה הגדיל את היתרון הירושלמי, ובצד השני אוסאר ריץ' חדר לצבע של המארחת ובריי אייבי קבע שוויון 16:16. אור קורנליוס סייע ליתרון לשוב לאדומים עם קליעות מהעונשין ב-18:21 לירושלים.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ג'ארד הארפר הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
פתח חד מאוד. הארפר/אתר רשמי, הפועל ירושלים

רבע 2

ספידי סמית' פתח את הרבע השני עם שלשה, וויילי הוסיף נקודות מהקו אחרי שהגיע כבר אחרי פחות מ-12 דקות של משחק ל-10 כדורים חוזרים, והיתרון צמח ל-7. צ'אצ'אשווילי המשיך את הדהירה והגדיל ליתרון דו ספרתי ראשון הערב, כשהגרמנים ללא נקודות מתחילת הרבע. הריצה נעצרה עם נקודות של בנדיקט טורודיץ', כשבצד השני ג'סטין סמית' עם סל ראשון הערב שמר על הדומיננטיות הירושלמית. דווקא בדקות בהן הגרמנים הצליחו להרים את הראש, כריס ג'ונסון והארפר הגדילו מחדש את היתרון האדום לדו ספרתי. מהלך גדול של זוסמן כבר הקפיץ את הספסל של המארחת, אבל בצד השני שלשה ענקית של ג'ורדן ברנט צימק ל-3 בלבד. ספידי סמית' עם שלשה שלישית הערב, הארפר הוסיף מהעונשין וירושלים ביתרון 37:46 בירידה להפסקה.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
מחצית ראשונה התקפתית טובה מאוד. סמית'/אתר רשמי, הפועל ירושלים

רבע 3

ג'ונסון פתח את המחצית השנייה עם נקודות מהקו שהגדילו את היתרון האדום לדו ספרתי. המארחת שמרה את המבורג ללא נקודות בפתיחת הרבע השלישי לאורך שלוש וחצי דקות, עד שאייבי צלף מחוץ לקשת והוריד ל-50:40. ג'אייזק לוטי וקורנליוס קלעו שלשות בכל צד, מורגן הוסיף הטבעה וירושלים לפתע ביתרון 12. קמרון ריס סחט סל ועבירה, והגרמנים חתכו את ההפרש ל-6 בלבד דקה וחצי לסיום הרבע. לוטי הוסיף סל נוסף מחוץ לקשת וירושלים רק ביתרון 54:59.

אוסטין וויילי הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
דרמה בבולגריה. וויילי/אתר רשמי, הפועל ירושלים

רבע 4

הארפר כבר הגיע ל-19 נקודות בפתיחת הרבע האחרון וסמית' עם הטבעה שמר על היתרון של המארחת, אבל שלשה של ברנט שמרה על המבורג צמודה. זוסמן עם שלשה חשובה הגדיל את היתרון ל-9 והגרמנים לקחו פסק זמן עם דקות טובות של ירושלים. ג'ונסון הביא את ירושלים ל-70 נקודות, כשבצד השני ריץ' דייק מחוץ לשלוש וחטיפה גדולה של זוסמן הגדילה את היתרון לדו ספרתי. סל ועבירה של הפורוורד הישראלי הלהיבו את הספסל האדום, כאשר עוד ריבאונד התקפי של וויילי הביא את הקבוצה ל-62:80. לוטי המשיך להיות האיש של המבורג בניסיון לחזור למשחק, כשבצד השני וויילי הגיע לדו ספרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully