וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי לוהט באיסטנבול, בשורה טובה לריאל מדריד, פאו חוזרת הביתה

חמישי ביורוליג: פנרבחצ'ה תתארח אצל אנאדולו אפס. השעיית קמפאסו נדחתה עד הטיפול בערעור הבלאנקוס עליה. אלופת אירופה מחכה לבאיירן. וגם: דה קולו בעקבות ציון דרך מרשים

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

המחזור השני ביורוליג יימשך מחר (חמישי) עם ארבעה משחקים, כולל דרבי מרתק באיסטנבול.

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה (20:30)

11 ימים אחרי שהפסידה בסופר קאפ לסגניתה בליגה ובגביע, הדאבליסטית הטורקית פנרבחצ'ה תגיע למשחק חוץ קשה אצל אנאדולו כששתיהן רוצות להישאר בלתי מנוצחות ביורוליג, ותיאלץ להסתדר ללא סקוטי ווילבקין שקרע את הרצועה הצולבת במחזור הראשון ולא צפוי לחזור העונה. מנגד, טאריק ביברוביץ' ישוב לסגל. בעונה שעברה, כל אחת מהן ניצחה את השנייה בחוץ. ווייד בולדווין שפתח מצוין את הקדנציית היורוליג שלו בפנרבחצ'ה עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים בניצחון על אולימפיאקוס החזקה, רשם פעמיים שיא קריירה של 11 אסיסטים נגד אנאדולו וגם השווה מולה את שיא הקריירה שלו בחטיפות, עם ארבע כאלה במדי מכבי תל אביב בעונה הקודמת.

וילרבאן - וירטוס בולוניה (21:00)

הקבוצה הצרפתית מחפשת ניצחון בכורה אחרי שנכנעה למכבי תל אביב בשבוע שעבר, אבל עבור ננדו דה קולו יהיה במשחק הזה תמריץ בנוסף לניצחון: אם יקלע 14 נקודות ומעלה, הוא יהפוך לשחקן השני בהיסטוריית היורוליג שחוצה את רף 4,500 הנקודות, אחרי מייק ג'יימס. גם וירטוס תהיה חייבת להיראות טוב מבחינה התקפית כדי להכיח את ההפסד לאנאדולו בפתיחת העונה, במשחק בו קלעה 67 נקודות בלבד.

אוהדי פנאתינייקוס. רויטרס
אוהדי פנאתינייקוס/רויטרס

פנאתינייקוס - באיירן מינכן (21:15)

אווירה מחשמלת צפויה באואקה לכבוד משחק הבית הראשון של אלופת אירופה מאז זכייתה ביורוליג בחודש מאי. למרות שרבבות אוהדים סיפקו מפגן מרשים בטורניר ינאקופולוס שהתקיים השנה באצטדיון פנאתינייקו, הפעם מדובר במשחק רשמי שבו יערכו הופעת בכורה לורנזו בראון, ג'די אוסמן ועומר יורטסבן לעיני הקהל הירוק. פאו גברה בשבוע שעבר על קבוצה גרמנית אחרת - אלבה ברלין - ובאיירן ככל הנראה תהווה משוכה קשה יותר, בייחוד כשהיא מגיעה במצב רוח מרומם הודות לניצחון על ריאל מדריד במחזור שעבר.

עוד בוואלה

באשמת השחקן שנזרק מהפועל ירושלים: ריאל מדריד תאבד שני תארים?

לכתבה המלאה

ריאל מדריד - פרטיזן בלגרד (21:30)

סגנית אלופת היבשת ערערה על השעייתו של פקונדו קמפאסו למשחק אחד בגין התפרצותו על השופט בסוף המשחק נגד באיירן, ביורוליג החליטו לאפשר לארגנטינאי לשחק מחר עוד לפני הטיפול בערעור. בנוסף קיים ספק לגבי אוסמן גארובה שסובל מכאבים ברגל. בצד השני, קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' שפתחה את העונה בהפסד לבאסקוניה תחסר את דוויין וושינגטון, שקיבל אישור לטוס לארצות הברית כדי להסדיר את שחרורו משארלוט הורנטס אחרי שנכלל בטרייד שהעביר את קארל-אנתוני טאונס לניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully