וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א סיימה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה במשחק אימון, זהבי כבש

9.10.2024 / 12:40

הצהובים אירחו את המלאבסים למשחק אימון במתכונת מקוצרת בקרית שלום בו שיתפו בעיקר את המחליפים. עידן ורד כבש ראשון

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה היום (רביעי) ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה משחק אימון בקרית שלום. הצהובים אירחו את המשחק, שנערך במתכונת מקוצרת של 70 דקות, בעיקר במטרה לאפשר לשחקנים שממעטים לשחק בתקופה האחרונה להסיר חלודה.

מכבי פתח תקוה כבשה ראשונה מרגליו של עידן ורד, אבל ערן זהבי - שגם מצא את הרשת בתחילת השבוע לראשונה העונה במשחק ליגה - איזן וקבע את תוצאת המשחק.

לאזטיץ' ניצל את המשחק כדי לתת דקות ליונס מלדה, אבישי כהן ושחקנים נוספים שממעטים לשחק כמו ווסלי פטאצ'י והנרי אדו. מי שלקח חלק גם כן במשחק הוא עידו שחר, שהתאושש מפציעה וחזר לאחרונה לאימונים מלאים עם הקבוצה.

מי שנעדרו מסגל מכבי פתח תקוה הם ניב יהושוע ולירן חזן שנמצאים עם הנבחרת הצעירה וכן שלושת הזרים, אנדראס קארו (קפריסין), ויטאלי דמשקאן (מולדובה) ופלאמן גלאבוב (בולגריה), שנמצאים בסגלי הנבחרות שלהם.

הישאם לאיוס, מכבי תל אביב. מחלקת המדיה של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
היכולת עדיין לא משכנעת. הישאם לאיוס הבוקר/אתר רשמי, מחלקת המדיה של מכבי פתח תקוה

הרכב מכבי תל אביב: רועי משפתי, אבישי כהן, נמניה סטואיץ' (איסוף סיסוקו 36), ניר ביטון, עידן וינברג, יוריס ואן אובריים, עידו שחר (יואב חוניו 67), הנרי אדו (הישאם לאיוס 51), ווסלי פטאצ'י (יונתן אביב 67), יונס מלדה (אושר דוידה 51), ערן זהבי.

הרכב מכבי פתח תקוה: תומר ליטבינוב, גיא דזנט, תומר כהן, מוחמד הינדי, אביב סלם, אייל גולסה, תמיר גלזר, עידן ורד, אור רויזמן, אמיר אלטורי, לוקה שטור. כן שותפו: מרקו וולף, דיינר קיניונס, איתי שלו, אנאס מחאמיד, עדן שמיר, איילי צעירי ואלון אזוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully