וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכרונות של צ'ימה מונקה מאוהדי מכבי ת"א: "הכי משוגע שחוויתי"

כוכב באסקוניה נזכר באירועי משחק 3 עם מונאקו בהיכל: "התקרבנו לאולם והאוהדים דפקו על החלונות וירקו לכיווננו. הרגשנו די מאוימים"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

שנה וארבעה ימים עברו מאז משחק הבית האחרון שאירחה מכבי תל אביב בישראל במסגרת היורוליג. אי שם ב-5 באוקטובר 2023, היא גברה 81:96 על פרטיזן בלגרד בעולם הישן שלפני המלחמה. מאז הכל השתנה, אבל מסתבר שלא רק אוהדי מכבי תל אביב כבר מחכים לחזור לשגרה של ימי חמישי בהיכל.

"האוהדים של מכבי תל אביב הם בין הטובים שפגשתי. האווירה שם משוגעת", אמר אמש (שלישי) כוכב באסקוניה צ'ימה מונקה בפודקאסט "Full Triple Threat".

מונקה זוכר היטב את משחק 3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בעונת 2023/23, אז הגיע עם מונאקו לקרב קריטי מול מכבי תל אביב במצב של 1:1 בסדרה. ההיכל לבש חג והאוהדים העניקו אווירה חמה במיוחד, ולמרות שמונאקו ניצחה בסופו של דבר, הערב ההוא נחרת בזיכרון של מונקה.

"שום דבר לא משתווה לזה. זה הכי משוגע שחוויתי", סיפר. "כל מה שקרה לפני המשחק הגביר את המתח סביבו, וכשהתקרבנו עם האוטובוס לאולם, האוהדים פשוט דפקו על החלונות, ירקו לכיווננו. האבוקות היו פשוט בכל מקום. זה היה מטורף. הרגשנו די מאוימים. לפני שנכנסנו לחדר ההלבשה, היציעים כבר היו מלאים. מי שמכיר את האולם של מכבי, יודע שבעלייה למגרש הקהל צמוד אליך ממש. הם קרובים אליך עד כדי כך שאם הם רוצים להכות אותך, הם יכו אותך. הם לקחו מגפונים וצרחו לנו בפרצוף. הייתי ביורוליג בקושי חצי שנה בשלב הזה, ואמרתי לעצמי, 'וואו, זה משהו אחר'. מאז ועד היום עוד לא יצא לי לשחק באווירה כזאת".

אוהדי מכבי תל אביב מפריעים לפסק הזמן של מונאקו. דני מרון
"הרגשנו מאוימים". אוהדי מכבי תל אביב במשחק המדובר/דני מרון

מונקה בחר את אוהדי מכבי תל אביב לאחד מחמשת הקהלים הטובים באירופה. "מכבי חייבת להיות ברשימה, זה ברור. הייתי אומר שהם בטופ חמש לצד פרטיזן, הכוכב האדום, פנאתינייקוס וז'לגיריס", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully