וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת הפועל תל אביב תצביע: מעבר ליד אליהו או דחייה

9.10.2024 / 11:25

נקבעו התנאים שיוצבו בפני העמותה לאחר ישיבה שהתקיימה בסופ"ש. כמו כן ההצבעה תלויה בהסדרת זכויותיה מול עופר ינאי

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

אוהדי הפועל תל אביב קיבלו היום (רביעי) את סיכום ישיבת העמותה שהתקיימה במוצאי שבת ובה דנו בעיקר בשאלת המעבר של האדומים להיכל מנורה. בשורה התחתונה נקבע כי תתקיים הצבעה בין שתי אפשרויות - דחיית המעבר או מעבר לאחר השלמת קול קורא ותשלום לאדריכל על ידי הבעלים עופר ינאי, מהלך שאחריו סבורה העמותה יובטח כי שיפוץ היכל שלמה יקרה.

"בפתח האסיפה הבהיר רמי כהן, יו"ר העמותה, לכלל באי האסיפה, כי אין בכוונתו לוותר על החיבור עם עופר ינאי וכי יעשה כל שנדרש, גם אם הסיכוי נמוך, על מנת למצות את המהלך ולייצר עשייה משותפת וארוכת שנים לטובת הפועל תל אביב", נכתב בהודעה של העמותה, "בנוסף הציג רמי כהן את המורכבויות שבעבודה המשותפת במתכונת הנוכחית, את חוסר היציבות במערכת בין השאר בשל העובדה כי עובדים וותיקים עוזבים ובשל הבעיות התפעוליות הנובעות מהשינויים במערכת".

"נערכה סקירה ביחס לשאלת המעבר להיכל מנורה שעלתה לראשונה לסדר היום לפני כ - 3 חודשים.
הצעת העמותה הראשונית הייתה לנסות ולתכנן מעבר לקראת העונה הבאה (בין היתר מאחר שאין משחקים השנה בארץ במסגרת היורוקאפ ובעיקר במטרה להגיע להסדר הטוב ביותר לעתידה של הפועל בהיבט של הרחבת היכל שלמה) אך הובן כי רצונו של ינאי הנו במעבר מיידי. הוסבר כי נעשו בדיקות עד לתחילת אוקטובר ביחס לאופציות ממשיות שהיו על השולחן, כאשר ידוע כי ממילא היכל מנורה, גם אם יוחלט על ידי חברי העמותה לשחק בו כאולם זמני, לא יהיה זמין, מותאם ומוכן לכך לפני ינואר 2025".

אנשי הפועל תל אביב עופר ינאי, ג'ורג' חינאס, סטפנוס דדאס, בר טימור, רמי כהן. ניב אהרונסון, מערכת וואלה
אנשי הפועל תל אביב עופר ינאי, ג'ורג' חינאס, סטפנוס דדאס, בר טימור, רמי כהן/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

"בהמשך הוצג התהליך של הקול הקורא: הגשת הקול הקורא (כרוכה בערבות של מיליון שקל), הכרזת הזוכה (כאשר מגיש יחיד ייחשב כזוכה אם הגיש נכונה את כל המסמכים ובמצב של שני מגישים או יותר הקול הקורא יעבור למכרז), תשלום ראשוני לאדריכל (25 מיליון ₪) בגין תכנון, ייצור כתב כמויות לבירור עלות סופית, חתימת הסכם סופי עם ערבויות מלאות, היתרים ואז תחילת הרחבה. הובהר כי חשוב להחליט באיזה שלב שבין עכשיו לבין תחילת ההרחבה יספק כדי להבטיח שהליך הרחבת היכל שלמה יושלם. דעת הנהלת העמותה היא ששלב זה הינו השלב שלאחר הבטחת תשלום לאדריכל. בשלב זה ניתן יהיה להתקדם להצבעה".

"הוצגה התייחסות לא מחייבת לסעיף הנוגע לזכויות העמותה בנושא. מנעד הפרשנות נע בין האופן שבו העמותה ויועציה המשפטיים רואים זאת- צורך לאשר לבעלי הקבוצה מעבר ליד אליהו מראש ובכתב, בהתאם להחלטת חברי העמותה, לבין זכות ווטו שתופעל אם וכאשר תתקבל החלטה בנושא ע"י בעלי הקבוצה".

"בסיכום נאמר כי מאחר ובין הכוונות שהיו לצדדים בעל פה טרם חתימת ההסכם ובין המצב כיום קיימים פערים, ועקב הרצון המשותף להסדיר גם את זכויות וחובות העמותה לטובת כולנו, ההצבעה כרגע מותנית בהסדרה של עופר ינאי והעמותה לגבי מעמד העמותה ותפקידיה אל מול הקבוצה וזאת בכדי שנוכל לפעול לקיום הצבעה בנושא המעבר בהקדם האפשרי בכפוף לתקנון ולנהלי העמותה. בהצבעה יתבקשו חברי העמותה לבחור בין האפשרות של אי מעבר לבין אישור מעבר לאחר סיום הליך הקול הקורא והבטחת תשלום ראשוני לאדריכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully