וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם גלוך לא היה מוזמן כמו דין דוד - בן שמעון לא היה מאמן הנבחרת"

הפרשנים של 'דריבל', תוכנית הפאנל של וואלה+, שוחחו על קרב הגרסאות סביב סוגיית אי-זימונו של חלוץ מכבי חיפה לנבחרת, לקראת צמד המשחקים מול צרפת ואיטליה. "דין דוד הרגיש מספיק בנוח להגיד לרן את מה שישב לו על הלב". צפו

הפאנל דן על העימות בין רן בן שמעון לדין דוד/אולפן וואלה

צפו בתוכנית הפאנל של וואלה+ בהגשת לירון שרון עם הפאנליסטים אהרל'ה ויסברג, אופיר סער ויניב טוכמן.

לקראת צמד המפגשים מול צרפת ואיטליה, חברי הפאנל דנו בסוגיית אי-זימונו של דין דוד לנבחרת, לאחר שהמאמן רן בן שמעון במסיבת עיתונאים כי חלוץ מכבי חיפה העדיף לא להיות מוזמן אם לא יובטח לו שיקבל דקות משמעותיות.

טוכמן טען כי בין דוד והמאמן יש מערכת יחסים שהולכת כמה שנים אחורה, עוד מהתקופה בה בן שמעון היה מאמן מ.ס. אשדוד, וכי החלוץ הרגיש בנוח להעלות את טענותיו בפני מאמן הנבחרת. מנגד, אופיר סער משוכנע כי אם דבר דומה היה קורה עם כוכב בסדר גודל של אוסקר גלוך, "בן שמעון לא היה יכול להיות מאמן הנבחרת עם הבלגאן שהיה נוצר".

חברי הפאנל, שלא באים עם ציפיות גדולות מדי לקראת המפגש מול אריות אירופה, גם לא שכחו להתבדח בנושא: "הם ראו שוויתרנו על דין דוד, אז הם ויתרו על אמבפה. דשאן הסביר לו שהוא לא מתאים לשיטת המשחק שלו".

רוצים לראות עוד פרקים ותכניות של וואלה +? הורידו ללא עלות את אפליקציית וואלה + לטלוויזיה החכמה שלכם ותוכלו ליהנות מעוד המון תכנים מעניינים ומגוונים.

ערוץ וואלה+ משודר גם בסלקום TV, פרטנר, יס + וסטינג TV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully