וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה המכרעת עם לויד מתקיימת ביום המשחק: "לא אידיאלי"

9.10.2024 / 9:15

מכבי תל אביב הגיעה מאוחר למונאקו והשיחה עם השחקן, משפחתו וסוכנו נדחתה מאמש: "יש דברים שצריכים לטפל בהם, אין ברירה". בקבוצה מקווים להפתיע את הצרפתים (20:00): "מגרש חוץ מאתגר"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (רביעי, 20:00) אל הפרקט במונאקו למשחק ממנו תצא רק קבוצה אחת עם מאזן מושלם ביורוליג אחרי שני מחזורים. בשבוע הבא מצפה לשתיהן מחזור כפול, ובעוד מונאקו מגיעה למשחק עם דלילות בקו האחורי לאור הפציעות של ניק קלאתיס ופורקאן קורקמאז, למכבי תל אביב יש בעיות אחרות, ועמוקות יותר.

במכבי מודעים שלאור הסיטואציה הלא פשוטה שעוברת הקבוצה, והסגל שעדיין לא הושלם במלואו, הם נחשבים לאנדרדוג גם מול הסגל הפצוע יחסית של מונאקו. הצהובים ניצחו רק פעם אחת בעבר באולם זה במהלך סדרת הפלייאוף לפני שנה וחצי, אך הפסידו בחמישה משחקים נוספים.

"אנחנו פוגשים קבוצה איכותית שיש לה המון כלים, במגרש קשה", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק, "אנחנו רוצים להמשיך להשתפר ומקווים להשיג ניצחון במגרש חוץ מאתגר".

"המפתחות שלנו מחר - לעקוב אחרי תוכנית המשחק, להיות אגרסיביים בהגנה, לשמור על הקצב ההתקפי ולהישאר ביחד. אנחנו יותר טובים כשאנחנו משחקים ביחד, יש לנו סגל טוב וחבר'ה נהדרים. צריכים להישאר בפוקוס", אמר ליוואי רנדולף, והקפטן ג'ון דיברתולומיאו סיכם: "אנחנו צריכים להגביל את הגארדים שלהם, יש להם הרבה שחקנים שיכולים להתחמם, זה האתגר שלנו".

ג'ורדן לויד מכבי תל אביב לצד ניב משגב הפועל חולון. דני מרון
מצב משונה. ג'ורדן לויד/דני מרון

שחקני הקבוצה וההנהלה שהגיעו בשתי טיסות נפרדות הגיעו אתמול בשעות הלילה המאוחרות לבית המלון. במכבי תכננו לקיים כבר אמש את הפגישה עם ג'ורדן לויד, משפחתו וסוכנו האמריקאי שהגיעו במיוחד כבר שלשום מארצות הברית, אבל בשל ההגעה המאוחרת, וההבנה שהשיחה עשויה להימשך זמן רב, הוחלט להמתין עם השיחה להיום.

בקבוצה דחו את הטענה ששיחה שכזאת שנערכת ביום של משחק עשויה להשפיע על השחקן ועל הקבוצה, ולפי כל הסימנים לויד ישחק הערב. "אין לנו הרבה אפשרויות מלבד לקיים את השיחה הזאת היום", אמר אחד מאנשי מכבי אמש, "נכון שזה לא אידיאלי, אבל יש דברים שצריכים לטפל בהם וזה יכול להשפיע הרבה מעבר למשחק היום. כולנו תקווה שהדברים עם ג'ורדן יסתדרו לטובה".

במועדון ממשיכים בפסימיות מסיומת סביב הסיטואציה של לויד, בעיקר מהרגע שבו נכנסו לתמונה קבוצות יורוליג נוספות. במכבי מקווים שכמה שיותר זרים ישובו על הטיסה מחר בחזרה לישראל לקראת המשחק ביום ראשון נגד עירוני נס ציונה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully