וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדמון וזהבי יחד בהרכב? מכבי ת"א נערכת למשחק עונה ללא תורג'מן

9.10.2024 / 8:30

החלוץ שנפצע לפני כשבועיים עדיין לא יכול להתאמן והסיכוי שיוכל לשחק ביום שבת הבא לא גבוה. לאזטיץ' יכריע מי יפתח בחוד, כאשר גם האפשרות של שני חלוצים באה בחשבון. עידו שחר חזר לאימונים מלאים ויקבל דקות במשחק האימון נגד מכבי פתח תקוה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

עשרה ימים למשחק העונה הראשון בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, והסיכויים שדור תורג'מן ישותף בו אינם גבוהים. כמעט שבועיים עברה מאז הפציעה של החלוץ במשחק מול בראגה, והוא עדיין לא יכול להתאמן. תורג'מן בקושי הולך והכאבים ברגלו לא פחתו, על אף שהנפיחות באזור שריר התאומים ירדה.

תורג'מן לא שותף מאז הפציעה מול בראגה במשחקי ליגת העל מול עירוני טבריה ומכבי נתניה והחמיץ גם את משחק הליגה האירופית מול מיטיולן. אם ייעדר גם מול מכבי חיפה, זה יהיה המשחק הרביעי ברציפות שיחמיץ.

במידה שכך יהיה, ז'ארקו לאזטיץ' יצטרך להכריע האם הוא פותח בהרכב שוב עם ערן זהבי, או שהוא מעלה ב-11 את אלעד מדמון שנכנס כמחליף מול מכבי נתניה והביא לשינוי גדול. אופציה נוספת היא לפתוח עם שני החלוצים יחד.

שחקן מכבי תל אביב אלעד מדמון מחליף את ערן זהבי. ברני ארדוב
שניהם יפתחו יחד? זהבי ומדמון/ברני ארדוב

הבוקר תערוך מכבי תל אביב משחק אימון מול מכבי פתח תקוה. מי שיקח חלק במשחק הוא עידו שחר חזר לאימונים מלאים. לאזטיץ' ינצל את המשחק כדי לתת דקות ליונס מלדה, אבישי כהן ושחקנים נוספים שממעטים לשחק כמו ווסלי פטאצ'י והנרי אדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully