וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מבטיחה לזקארי ריזאשה באטלנטה, דוראנט כבר יוצא בהצהרות

קדם עונה: הנבחר 1 בדראפט קלע 18 נקודות, אטלנטה רשמה ניצחון על הבאזר. לאמלו בול כיכב, דוראנט ניצח והבטיח: "העונה נגיע לגמר"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

הספירה לאחור נמשכת. 13 ימים בלבד נותרו עד לפתיחת העונה הרגילה ב-NBA, ובינתיים משחקי קדם העונה נמשכים. הלילה (בין שלישי לרביעי) נערכו חמישה כאלה. במוקד עמד המשחק בין אטלנטה לאינדיאנה, שהסתיים בצורה דרמטית עם שלשת ניצחון של סת' לונדי על הבאזר שהעניקה להוקס ניצחון 130:131.

ג'יילן ג'ונסון בלט עם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל העיניים היו על זקארי ריזאשה, הבחירה מספר 1 בדראפט, שרשם בכורה מבטיחה למדי. הצרפתי סיים עם 18 נקודות, 3 ריבאונדים ושני אסיסטים ב-23 דקות, כשמנגד 15 נקודות ב-16 דקות של פסקל סיאקם לא מספיקות לפייסרס.

לאמלו בול שוב נראה מצוין כל עוד הוא בריא, ובמשחקו השני בקדם העונה ניפק 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-23 דקות, שעזרו לשארלוט לנצח 108:111 את מיאמי. באם אדבאיו סיים עם 13 מנגד.

זקארי ריזאשה, אטלנטה הוקס. רויטרס
יופי של בכורה. ריזאשה/רויטרס

פיניקס גברה 97:105 על דטרויט, בעזרת 21 נקודות ב-19 דקות של קווין דוראנט. בראדלי ביל הוסיף 12, 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבל KD גנב את ההצגה גם בסיום כאשר הצהיר: "פיניקס של העונה יותר טובה ממה שרוב האנשים חושבים, ונוכיח את זה מהר מאוד. אני מעריך שנהיה בגמר הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully