וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא מקרי": המאמן ממוצא לבנוני פוטר - וברשת טוענים שזו נקמה

לאחר שניו יורק ג'טס פיטרה את רוברט סאלה, שענד טלאי עם דגל לבנון על זרועו ביום ראשון, עלו קונספירציות ברשת: "יומיים אחרי זה הוא פוטר? מעלה תהייה אם הסיבה פוליטית". והיו גם מתנגדים: "טענות מטורפות, ראיתם איך הג'טס נראים?"

קונספירציה או אמת? רוברט סאלה. GettyImages
קונספירציה או אמת? רוברט סאלה/GettyImages

רוברט סאלה, מאמנה של קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'טס, פוטר אתמול. זה נשמע הגיוני, במיוחד לאור ההישגים הדלים של הג'טס במעט יותר משלוש שנות כהונתו. הפרידה ממנו הייתה מכוערת, כשלווה על ידי אנשי האבטחה של המועדון בלי שיורשה לדבר עם השחקנים.

סאלה (סאלח במקור) הוא המאמן המוסלמי הראשון ב-NFL. הוא נולד במישיגן ב-1979 להורים שהיגרו מלבנון, ובמשחק ביום ראשון מול מינסוטה וייקינגס ענד טלאי עם דגל לבנון על זרועו. העובדה שפוטר יומיים לאחר מכן הובילה רבים, בעיקר תומכי לבנון, לתהות האם מדובר באקט של ענישה על רקע לא מקצועי. זאת, גם לאור העובדה שב-25 שנות הבעלות של וודי ג'ונסון (נינו של מייסד ג'ונסון אנד ג'ונסון) לא פוטר אף מאמן באמצע העונה.

האם העזיבה של סאלה מגיעה בגלל הטלאי? "זו נשמעת כמו קונספירציה, עד שאתה לומד קצת על וודי ג'ונסון", כתב צייצן אחד ופירט התבטאויות גזעניות של הבעלים כלפי שחורים ומיעוטים. "סאלה מאמן חרא, אבל אתה לא מפטר מישהו בלי התראה ומלווה אותו עם אבטחה. זה במאה אחוזים העניין עם לבנון", כתב צייצן אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גם גולשים אחרים קישרו בין אקט הטלאי ומועד הפיטורים: "חושבים שזה מקרי?" שאלו. והיו גם כאלה שהתנגדו, עם טיעונים לפיהם הקונספירציות מטופשות: "כנראה שלא ראיתם מספיק משחקים של הג'טס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully