וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני ישראל: ברקולה ותוראם לא התאמנו עם צרפת

בהיעדרו של אמבפה, מאמן נבחרת צרפת בנה על החלוצים הלוהטים של פריז ואינטר, אבל אלו פצועים עדיין ובספק גדול, כשקולו מואני ואנקונקו בכוננות. וגם: שלושת המועמדים לקבל את סרט הקפטן

תקציר: אינטר - טורינו 2:3/ספורט1

בזמן שבצרפת עוסקים בסערת אי זימונו של קיליאן אמבפה לסגל הנבחרת, הטריקולור החלו באימונים לקראת צמד המשחקים שמצפים להם מול נבחרת ישראל ביום חמישי ובלגיה לאחר מכן בבריסל. היעדרותו של אמבפה מהסגל כמובן חוסכת כאב ראש לרן בן שמעון ולחוליית ההגנה המקרטעת שלו.

אבל מסתמן שלא רק אמבפה ייעדר מההתקפה. בראדלי ברקולה המצוין מפריז סן ז'רמן ומרכוס תוראם, שרק במחזור החולף באיטליה כבש שלושער לזכות אינטר, לא לקחו חלק באימון הסגור לתקשורת שנערך אמש (שלישי), רק יומיים לפני ישראל. ברקולה נפצע במשחק הליגה נגד ניס ומקבל טיפולים. אם השניים ייעדרו, זה מותיר את דשאן רק עם רנדל קולו מואני וכריסטופר אנקונקו שכבר נכנסו לכוננות להרכב, כנראה יחד עם עוסמאן דמבלה.

מרכוס תוראם נבחרת צרפת. GettyImages
בספק גדול מאוד לישראל. תוראם/GettyImages

בהיעדרו של אמבפה, דשאן גם נדרש לבחור קפטן חדש למשחקים האלו ובצרפת טוענים שיש שלושה מועמדים לתפקיד: איברהימה קונאטה בלם ליברפול, אורליין טשואמני קשר ריאל מדריד וז'ול קונדה בלמה של ברצלונה, שמשחק בקבוצתו וגם בנבחרת כמגן ימני. האם ישראל תצליח לנצל את החיסורים בהתקפת צרפת ותשיג נקודות ראשונות בבית המוות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully