וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת, לבנדובסקי והעצבים מול אלאבס: לאמין בריאיון

כוכב ברצלונה דיבר לקראת המשחקים של ספרד: "כעסתי מול אלאבס בגלל שהייתי מאוכזב מהיכולת שלי". על החלוץ הפולני: "כל מה שאני מוסר לו, הוא מבקיע"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

אחרי עונת הפריצה אשתקד, לאמין ימאל הפך העונה לכוכב הענק שרבים ציפו ממנו שיהיה. הקיצוני של ברצלונה נראה מצוין אחרי שביורו הוא היה אחד השחקנים הבולטים בנבחרת ספרד שזכתה בסופו של דבר בטורניר, כולל שער בלתי נשכח בחצי הגמר מול ספרד. אמש הוא ערך ריאיון נרחב לתקשורת הספרדית והתייחס גם למשחק האחרון מול אלאבס, שהיה די מתסכל עבורו מבחינה אישית למרות שלבנדובסקי סידר 0:3 עם שלושער.

"כעסתי על המשחק שלי נגד אלאבס ולא כעסתי על פליק שהחליף אותי", התייחס לאמין לכעס שלו על הספסל, "אני יודע שאני יכול לשחק טוב יותר. פליק שאל אותי אם כעסתי על החילוף אבל לא, זה היה בגלל שלא עזרתי לקבוצה כמו שרציתי".

לאמין ימאל, שחקן ברצלונה. רויטרס
אפשר להבין את ההתלהבות. ימאל/רויטרס

על נבחרת ספרד: "עברה שנה מאז שאני משחק בנבחרת ואנשים הרבה יותר מזהים אותי עכשיו, אבל אני מתמודד עם זה טוב. אני נהנה מחיי הכדורגל וזה נהדר לעבוד במה שאתה אוהב".

ילד הפלא התייחס לאנדרס אינייסטה, אותו כמובן הוא פחות מכיר בשל גילו הצעיר: "בכנות, אני לא זוכר שום דבר מהמונדיאל ב-2010, אבל אני זוכר שהייתי בקאמפ נואו וראיתי את אינייסטה משחק לצד מסי וניימאר. הוא גרם להכול להיראות כל כך קל. הכדורגל יחסר אותו מאוד".

ואיך אפשר בלי להתייחס לשותפו להתקפה: "כל מה שאתה מוסר לו, הוא מבקיע. אנחנו מאוד שמחים בשבילו, מקווה שהוא יסיים כמלך השערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully