וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו פלסטינים וחברי BDS הפגינו, מכבי תל אביב ניצחה

הדאבליסטית בכדורעף החלה את דרכה בגביע האתגר האירופי עם 1:3 במערכות על בארטרנג, סגנית אלופת לוקסמבורג. קריאות "להחרים את ישראל" נשמעו מחוץ לאולם

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורעף, מכבי תל אביב, חזרה הערב (שלישי) לגביע האתגר האירופי וניצחה 1:3 במשחק חוץ את בארטרנג, סגנית אלופת לוקסמבורג והעפילה לשלב 1/32 בגביע האתגר. מכבי תל אביב הופיעה למשחק ללא סשה סאפונוב שנשאר בארץ, כאשר ניקולה ז'וגיץ' החליף אותו בעמדת המצליב וסטאס נביאדומסקי עלה בקבלה.

הצהובים פתחו חזק את המערכה הראשונה וכבר הובילו 12:19, אבל בארטרנג ביצעה מהפך וניצחה 24:26. מכבי תל אביב פתחה טוב גם המערכה השניה והובילה 11:19, הצליחה לשמור על היתרון כשסיימה את המערכה עם 16:25 בדרך לשוויון 1:1 במערכות. במערכה השלישית והרביעית הצהובים המשיכו באותו קצב וניצחו במערכה השלישית 14:25, ברביעית 15:25 ו-1:3 במשחק כולו.

הפגנה פרו פלסטינית מחוץ לאולם

ניקולה ז'וגיץ' הוביל את מכבי תל אביב עם 23 נקודות, בצ'קלה 17 (6 בלוקים), פוייר 13 (2 אייסים), סטס 11, סוקולוב 8 (3 בלוקים) ופודלשני 5 נקודות (3 אייסים).

מכבי תל אביב תפגוש בשלב את בוגדנקה לובלין הפולנית. ב-22 באוקטובר תחל האלופה הישראלית את העונה החדשה בליגה כשתארח בהדר יוסף את הפועל ירושלים במחזור הפתיחה.

אגב, לפני המשחק התקבצו מספר פעילים פרו פלסטינים וחברי BDS ומחו על השתתפות מכבי תל אביב וקבוצות ישראליות בענפי הספורט השונים במפעלים האירופיים. הם צעקו בין השאר "להחרים את ישראל" ו"-Free Palestine", מספר שוטרים נכחו במקום כדי להבטיח את שלום שחקני ואנשי מכבי תל אביב. יש לציין שבתוך האולם לא נרשמו כלל אירועים חריגים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully