וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה מצערת במטבח: שחקן פרמיירליג כמעט איבד אצבע

טואנזבה, אקס מנצ'סטר יונייטד וכיום באיפסוויץ', הובהל לניתוח חירום בסוף השבוע ולא שיחק נגד בתבוסה לווסטהאם. כעת נחשפה הסיבה לפציעה

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

אקסל טואנזבה היה חסר מאוד לאיפסוויץ' בסוף השבוע כאשר היא הובסה 4:1 במשחק החוץ נגד ווסטהאם. לפני המשחק חשף המאמן קירן מקנה כי שחקן ההגנה ייעדר עקב ניתוח שהוא נאלץ לעבור בכף היד, אבל רק עתה נודע מהי הסיבה שבגינה עבר ניתוח חירום.

לפי "מייל ספורט", מתברר כי טואנזבה כמעט איבד את האגודל בכף ידו כאשר שטף כלים. טואנזבה בן ה-26 הובהל לבית החולים אחרי התאונה שנגרמה לו במטבח, כאשר שטף כלים וכוס שאחז התנפצה בידו ואחד הרסיסים חדר עמוק לאגודל וגרם לפציעה קשה. החובשים שהגיעו לביתו של המגן למעשה הצליחו להציל את האגודל בכף ידו בזכות טיפול ראשוני מהיר שהעניקו לו לפני שהובהל לחדר ניתוח.

אקסל טואנזבה מגן איפסוויץ'. GettyImages
שטף כלים וכמעט איבד אגודל. טואנזבה/GettyImages

טואנזבה, שפתח בהרכב בכל משחקי הקבוצה העונה בפרמיירליג להוציא את המפגש האחרון, הגיע לאיפסוויץ' בקיץ 2023 אחרי שמנצ'סטר יונייטד החליטה שלא להאריך את חוזהו. הוא לאורך השנים שיחק כמושאל באסטון וילה, נאפולי ובסטוק סיטי, אבל עד הקיץ שעבר תמיד היה שייך למנצ'סטר יונייטד, המועדון בו עבר את כל המחלקות הצעירות עד הבוגרים מאז שהצטרף ב-2006.

לפי מקנה, "התאונה המצערת שקרתה לו" תשבית אותו לתקופה שעדיין לא ידועה, אולם ככל הנראה שהוא לא ישוב לשחק לפני חודש נובמבר. "הוא יחסר לנו מאוד לאור היכולת שהציג מתחילת העונה. לצערי הוא ייעדר זמן מה", אמר בסוף השבוע במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • איפסוויץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully