וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וומבניאמה ודונצ'יץ' מככבים, נציגות לאבדיה: שאלון ה-GM

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 19:17

לקראת פתיחת העונה, מנהלי ה-NBA התבקשו לענות על 50 שאלות שונות: הצרפתי ראשון בשתי קטגוריות, בוסטון הפייבוריטית לעוד אליפות ועל מה אבדיה קיבל קולות?

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

ליגת ה-NBA עומדת להתחדש בקרוב ורגע לפני שהעונה החדשה נפתחת, נערך השאלון המסורתי שבו הג'נרל מנג'רים של הליגה (GM) התבקשו לענות על 50 שאלות שונות. שלא במפתיע, בוסטון האלופה המכהנת היא הפייבוריטית הגדולה לזכות באליפות גם בעונה הבאה עם 83 אחוז מהמשיבים שבחרו בה.

בסקר הזה, ג'ייסון טייטום כוכב הסלטיקס נבחר כסמול פורוורד הטוב בליגה שנה שנייה ברציפות. השחקן שמככב בשאלונים האלו הוא ויקטור וומבניאמה, הצרפתי שהיה אחד הרוקיז הטובים אי פעם בעונה שעברה.

קווין דוראנט מברך את ג'ייסון טייטום, אחרי הסוויפ של בוסטון סלטיקס על ברוקלין נטס. elsa, GettyImages
מי סמול פורוורד טוב יותר? טייטום ודוראנט/GettyImages, elsa

הענק הצרפתי נבחר על ידי ה-GM כשחקן ההגנה הכי טוב בליגה וגם השחקן שעמו הם היו מתחילים לבנות קבוצה. לשאלה מי ייבחר כ-MVP בעונה הבאה נבחר דווקא שיי גילג'ס אלכסנדר כוכבה הקנדי של אוקלהומה סיטי, הקבוצה שנבחרה כמועמדת המובילה לסיים את העונה במקום הראשון במערב.

אלכסנדר מקדים בקטגוריה הזו עם 40 אחוז כוכב על כמו לוקה דונצ'יץ', ג'ואל אמביד, ניקולה יוקיץ' וג'ייסון טייטום שהשלימו את החמישייה המובילה. לוקה דונצ'יץ' קיבל הכי הרבה קולות לשאלה מי הרכז הטוב בליגה, בעוד שאנתוני אדוארדס ממינסוטה הוא הקלע הכי טוב בליגה כשהוא מקדים את דווין בוקר, SGA, סטף קרי ו.. לוקה דונצ'יץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוקה דונצ'יץ' דאלאס מול דני אבדיה. רויטרס
הרכז הטוב בליגה מול השחקן שעשה את אחד המעברים המפתיעים של הקיץ. דונצ'יץ' ואבדיה/רויטרס

וכן, היתה גם נציגות בשאלון הזה לדני אבדיה, שקיבל קולות בשאלה מה היה המעבר הכי מפתיע של הקיץ. במקום הראשון אגב ניצב קארל אנתוני טאונס, שעזב את מינסוטה אחרי עונה קבוצתית מצוינת ועבר לניקס. פול ג'ורג' שעבר מהקליפרס לפילדלפיה ממוקמת במקום השני ומייקל ברידג'ס שעבר מברוקלין לניקס במקום השלישי.

יאניס אנטטוקומפו נבחר לפאוור פורוורד הכי טוב בליגה ברוב מוחץ של 77 אחוז מהמשיבים, כאשר בעמדת הסנטר הקונצנזוס גדול עוד יותר כשניקולה יוקיץ' גרף 87 אחוז מהקולות, הרבה לפני ג'ואל אמביד ה-MVP עם 10 אחוז בלבד כשבמקום השלישי ויקטור וומבניאמה עם 3 אחוזים בלבד. אגב, בעונה שעברה יוקיץ' קיבל 93 אחוז מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully