וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה זועמת על שניר לוי: "מכוון או טעות אנושית?"

8.10.2024 / 18:23

במועדון פרסמו סרטון חריג אחרי שקופחו נגד מכבי פתח תקוה, בו הציגו את הטעויות שנעשו נגדם: "אנחנו קבוצה לגיטמית בליגת העל, מספיק עם השחצנות של חלק מהשופטים"

הסרטון שפרסמה בני ריינה נגד שניר לוי והחלטות השיפוט/ספורט1

בבני ריינה עדיין לא נרגעו מהחלטתו של השופט שניר לוי בהפסד בשבת למכבי פתח תקוה. היום (שלישי) בצהריים פורסמו מסקנות הוועדה המקצועית של איגוד השופטים והובהר כי השריקה לפנדל לזכות מכבי פתח תקוה הייתה שגויה. הכדור אמנם פגע בידו של נאעל חוטבא ברחבה, אולם מסקנות הוועדה היו ברורות והובהר כי שופטי המסך שגו בהחלטתם לקרוא ללוי - והשופט הראשי טעה בכך שאימץ את המלצתם והעניק פנדל, מכיוון ש"תנועת היד טבעית ואינה מגדילה את נפח הגוף".

כעת הגיעה גם תגובתה של בני ריינה. המועדון פרסם ברשתות החברתיות סרטון ובו שני מקרים שבהם מעורב השופט שניר לוי, בהאשמה שבשני האירועים בני ריינה מקופחת על ידו. "האם זה מכוון או טעות אנושית?", כתבו בבני ריינה וגורם במועדון הוסיף: "אנחנו לא עוד קבוצה בליגה, אנחנו קבוצה לגיטימית ומוכיחים את זה עונה אחרי עונה, מספיק עם השחצנות של חלק מהשופטים".

שניר לוי שופט כדורגל. אריאל שלום
הודעה יוצאת דופן של ריינה נגד שניר לוי והשופטים/אריאל שלום

בסרטון שפרסמה ריינה רואים תחילה את אירועי המשחק נגד מכבי חיפה במחזור ה-12 בעונה שעברה. כזכור, באותו משחק גד עמוס נפגע ממרפק של פרנזי פיירו, אז חלוץ מכבי חיפה, אולם המהלך המשיך כשהשוער שוכב על כר הדשא, מכבי חיפה כבשה והשער אושר.

בנוסף לאירוע בשבת נגד מכבי פתח תקוה, בסרטון הוצג גם אירוע דומה מהמחזור השלישי העונה כאשר השופט עידן לייבה לא שרק לפנדל לזכות בני ריינה במשחק נגד מכבי חיפה על אף שלטענת הקבוצה "מדובר במקרה זהה לפנדל שכן נשרק לחובת בני ריינה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully