וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: צפו בשני הפנדלים הביזאריים במשחק בבונדסליגה 2

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 18:35

במשחק בין מגדבורג לגרויטר פירת' במסגרת המחזור השמיני נשרקו שני פנדלים לכל צד על נגיעות יד פשוט הזויות ומכוונות של שחקני ההגנה. צפו בדרמה

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

דבר כזה רואים בדרך כלל בליגות נידחות בעולם, אם בכלל, בטח שלא בבונדסליגה השנייה. במשחק במסגרת המחזור השמיני בגרמניה בין מגדבורג לגרויתר פירת' נשרקו שני פנדלים הזויים במיוחד לשתי הקבוצות במפגש שהסתיים ב-2:2.

הפנדל הראשון נשרק אחרי חצי שעה של משחק, כאשר נאוהל נול שוער פירת' מסר כדור לגידון יונג כדי שיתחיל את ההתקפה. אלא שזה אסף את הכדור בידו מתוך אמונה שקבוצתו זכתה בבעיטה חופשית. עם זאת, הכדור למעשה נשאר במשחק, והותיר לשופט בסטיאן דנקרט אפשרות מועטה אלא להצביע על הנקודה הלבנה.

נול הציל את הפנדל של מוחמד אל חנקורי, אבל ההתקפה נמשכה וזה כבש באותו מהלך אחרי הצלת הפנדל. בדקה ה-41, עדיין בתוך המחצית השנייה, הגיע פנדל דומה, הפעם בצד השני.

צפו בשני הפנדלים הביזאיים

רוברטו מאסימו התקרב לרחבה והוכשל, דניאל הבר ממגדבורג חשב באופן אינסטינקטיבי שהשופט דנקרט העניק בעיטה חופשית ואסף את הכדור ביד, אך זה לא היה המקרה. לכן, היה זה עוד פנדל בלתי נמנע שג'וליאן גרין הבקיע וצימק ל-2:1, כאשר בדקה ה-75 האורחים גם השיגו את השוויון. מה הסיכוי שדבר כזה יקרה פעמיים במשחק אחד?

  • עוד באותו נושא:
  • מגדבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully