וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא מתאמן: מנור סולומון ממשיך בהליך השיקום בלידס

אחרי שהופתעו מכך שזומן תחילה לסגל נבחרת ישראל על אף שאינו כשיר, בתקשורת המקומית חשפו כי שחקן הכנף עוד עובר טיפולים בניסיון להחזירו לכר הדשא בתום הפגרה

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

כאשר רן בן שמעון פרסם את רשימת השחקנים שזימן למשחקי ליגת האומות הקרובים נגד צרפת ביום חמישי ומול איטליה ביום שני, באנגליה מאוד הופתעו לראות את שמו של מנור סולומון בסגל נבחרת ישראל. אמנם שחקן הכנף הוא אחד מכוכבי הנבחרת, אבל הוא לא שיחק מאז ה-14 בספטמבר בעקבות פגיעה בגב ופציעה בשריר הירך האחורי, ובלידס יונייטד תהו כיצד בישראל בחרו לזמן אותו למשחקים הקרובים.

בסופו של דבר, כידוע, לאחר שיחות של אנשי הנבחרת עם אנשי לידס ולאחר שהמאמן הלאומי התייעץ עם רופא הנבחרת ד"ר אודי קאופמן, שוחרר סולומון מהסגל כדי להמשיך לעבור טיפולים בלידס, שמצדה מנסה להכשירו אחרי שנעדר מכל ארבעת משחקיה האחרונים - בתקווה שיוכל ליטול חלק כבר במשחק הקרוב נגד שפילד יונייטד ב-18 באוקטובר, בתום פגרת הנבחרות.

מנור סולומון שחקן לידס. George Wood, GettyImages
עדיין לא כשיר. מנור סולומון/GettyImages, George Wood

היום (שלישי), באתר של העיתון "יורקשייר איבנינג פוסט", הבהירו שהישראלי עוד לא כשיר ותועד הבוקר מגיע למתחם האימונים של הקבוצה כדי להמשיך בהליך השיקום מהפציעה. המאמן דניאל פארקה, כך נכתב, מקווה מאוד לראות את סולומון וכן את שחקן הכנף דן ג'יימס חוזרים לאימונים ועומדים לרשותו מיד אחרי הפגרה.

לידס סובלת העונה ממכת פציעות רצינית, כי בנוסף לסולומון ולג'יימס, נפצעו לאחרונה אית'ן אמפאדו ואילייה גרואב שייעדרו בחודשים הקרובים וניתוח עבר גם הבלם מקס וובר שלא ישוב לפחות עד חודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully