וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית החלוקה: התחום בו מכבי תל אביב לא סופרת את מכבי חיפה

לפני משחק העונה הראשון, לאלופה כבר יש 10 כובשים שונים בליגה ואילו סגניתה תלויה כמעט לחלוטין בדין דוד ודיא סבע. המצב דומה גם בקטגוריית הבישולים. ואיך נראית החלוקה הזו בהשוואה לעונה שעברה? כל הנתונים

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

אחרי פגרת הנבחרות, בהנחה שהמצב הביטחוני יאפשר זאת, ייערך המפגש הראשון העונה בין שתי הגדולות של ליגת העל, שגם מובילות את הטבלה אחרי שישה מחזורים. האלופה והמוליכה מכבי תל אביב, לה 16 נקודות עד כה, תארח באצטדיון בלומפילד (19 באוקטובר, מוצ"ש, 20:00) את סגניתה מכבי חיפה ששיחקה פחות (צריכה להשלים את המשחק מול בית"ר ירושלים מהמחזור הרביעי) ומפגרת אחריה בשלוש נקודות.

למרות המשחק החסר, הירוקים כבשו יותר (15 לעומת 11) וספגו פחות (שניים לעומת שלושה) עד עכשיו, אבל בקטגוריה אחרת יש למכבי תל אביב יתרון מובהק. זוהי קטגוריית חלוקת השערים.

האלופה כבשה כאמור 11 שערים בששת משחקי הליגה, ובהם התחלקו לא פחות מ-10 שחקנים שונים. מאזן נדיר לכל הדעות. דור תורג'מן הוא היחיד שהבקיע ביותר ממשחק אחד (שני שערים) ואחריו נמצאים עוד תשעה שחקנים: ערן זהבי, עידן נחמיאס, גבי קניקובסקי, רז שלמה, אושר דוידה, הישאם לאיוס, נמניה סטואיץ', רוי רביבו ואלעד מדמון. וזה עוד בלי דור פרץ, שאמנם כבש שלושה שערים באירופה, אבל בליגה טרם מצא את הרשת.

לשם השוואה, בכל העונה הקודמת היו למכבי תל אביב 14 כובשים שונים והעשירי שבהם הצטרף במחזור ה-13. עכשיו אנחנו רק במחזור השישי וכבר יש 10.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער של ערן זהבי. ברני ארדוב
לא רק ערן זהבי מבקיע במכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי חיפה המצב שונה לגמרי. דין דוד הוא מלך שערי הליגה עם שישה שערים עד כה ודיא סבע הוא סגנו (בצוותא עם גיא חדידה) עם ארבעה שערים, אבל פרט אליהם יש רק עוד מבקיע אחד: הבלם אולכסנדר סירוטה שמצא את הרשת פעמיים. פרנזי פיירו הרשית נגד מכבי נתניה ואז עזב, ופרט לכך נעזרה מכבי חיפה בעוד שני שערים עצמיים, כך שבסגל הנוכחי יש בסך הכול שלושה שחקנים עם שערי ליגה העונה. לפני שנה באותו מצב התחלקו בשערים שבעה שחקנים שונים, ובסוף העונה היו 16 כאלה.

המצב לא משתפר כשעוברים לעמודת הבישולים. למכבי תל אביב חמישה מבשלים שונים, בראשם דור פרץ עם שלושה אסיסטים, ואצל מכבי חיפה שוב אלה סבע (שני בישולים) ודוד (אחד) ולצדם רק ויטל אנסימבה שהכין לסבע את ה-0:3 בתוספת הזמן מול בני סכנין בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
דין דוד עם דיא סבע שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
יחד יש להם 10 שערים ושלושה בישולים. דין דוד עם דיא סבע/ברני ארדוב

האם התלות הזו בשני שחקנים, שגם מובילים את הליגה באיומים למסגרת (דוד 16, סבע 10) תהיה לרועץ למכבי חיפה, או שהשפעתם המכרעת תימשך גם במשחק הגדול בבלומפילד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully