וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טיאפו ספג אזהרה על בזבוז זמן, ובסיום תקף את השופט

מחזה חריג בשנגחאי: המדורג 17 איבד הגשה בשובר השוויון במערכה ה-3 ויצא מכליו בהחלטה גבולית, סאפיולין ניצל זאת כדי להעפיל לשמינית, שם יתמודד עם ג'וקוביץ'

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

תקרית חריגה היום (שלישי) בטורניר שנגחאי. פרנסיס טיאפו האמריקאי, המדורג 17 בעולם, נכנע לרומן סאפיולין הרוסי המדורג 61, אבל זה לא מה שהיה שונה בנוף - אלא התנהגותו של טיאפו בסיום המשחק עקב החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת.

טיאפו, כפי שתועד היטב במלצמות הטלוויזיה, בסיום המשחק לחץ את ידו של סאפיולין וכשהשניים צעדו לאורך הרשת לעבר השופט, האמריקאי הטיח בו מספר פעמים: "Fuck you". טיאפו גם סינן לעבר השופט "שלוש שעות משחק וזה מה שאתה עושה?! דפקת לי את המשחק", תוך שהוא מסרב ללחוץ את ידו ופשוט חולף על פניו בזעם. הצופים במגרש שמעו היטב את צעקותיו וחלקם הגיבו בבוז.

מוצדק? האזהרה שהוציאה את טיאפו מדעתו

צפו: טיאפו תוקף את השופט בסיום

הסיבה לזעם הגדול של טיאפו הייתה אזהרה על בזבוז בזמן שהוא ספג מהשופט, בגינה איבד את ההגשה הראשונה בשוויון 5 בשובר השוויון במערכה השלישית והמכרעת. טיאפו הפסיד לאחר מכן את הנקודה, נקלע לפיגור 6:5 והרוסי ניצל מיד את נקודת המשחק כדי להשלים מהפך ולנצח 7:5, 5:7, 6:7(5).

בשמינית הגמר בשנגחאי סאפיולין יתמודד עם נובאק ג'וקוביץ', הסרבי בן ה-37 שמדורג רביעי בעולם ובעברו כבר זכה ארבע פעמים בשנגחאי ויקווה לעשות זאת פעם נוספת - ולחגוג 100 תארים בסבב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully