וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב אירחה שניים משורדי מסיבת הנובה

אפי אסייג ואודי ארמא מצאו את עצמם במוקד הטבח. הם סיפרו לאנשי המועדון על סיפור ההישרדות שלהם וביקשו לשתף מסר של אחדות

בווידאו:טקס לציון שנה לשבעה באוקטובר, רעים, 7 באוקטובר 2024/יניר יגנה

לציון שנה למלחמה, מועדון הכדורסל מכבי תל אביב אירח במשרדיו שני שורדים ממסיבת הנובה, ששיתפו באומץ על החוויה המזעזעת שעברו ב-7 באוקטובר. אפי אסייג ואודי ארמא, צמד חברים שרק רצו לרקוד, מצאו את עצמם במוקד הטבח הגדול ביותר שהתרחש במדינת ישראל מאז ומעולם, ושרדו כדי לספר על כך באורח נס.

אפי ואודי הם שניים מ-18 שורדים בלבד ששהו לכל אורך הטבח במתחם מסיבת הנובה. במהלך מנוסתם מעשרות המחבלים שפלשו על השטח, השניים התפצלו ומצאו כל אחד מחסה מאולתר משלו.

אפי תיאר כיצד מצא מכולות אשפה שלתוכן נכנסו כמה מהבליינים האחרים במסיבה, אך הוא טיפס על סולם, מצא פתח קטן ושכב בתוכו כשש שעות - עד ששמע את חיילי צה"ל בסביבה. בטווח הזמן הזה, הוא שמע והרגיש את הירי הכבד, הפיצוצים, זעקות העזרה והשבר, וגם את מותם של כל אלו ששהו בתוך המכולות מתחתיו.

אפי אסייג, אודי ארמא ששרדו את מסיבת נובה, מתארחים אצל מכבי תל אביב בכדורסל. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
אפי אסייג, אודי ארמא ששרדו את מסיבת נובה, מתארחים אצל מכבי תל אביב בכדורסל/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

אודי הגיע במנוסתו ל"בוטקה", שם הסתתר יחד עם שלושה אנשים נוספים. הוא סיפר כיצד שמע את המחבלים נעים בסמוך לאותו תא קטן שבו הצטופף, אך במזל רב - הם לא נכנסו פנימה וגילו אותם. גם אל אודי הגיעו כוחות ביטחון ישראלים, שאספו אותו ואת חבריו והביאו אותם לאוהל שבו טיפלו בפצועים.

אפי ואודי סייעו לחובש היחיד שהגיע למקום באותן שעות, ולמרות שלא היה להם ידע מוקדם - הם טיפלו בפצועים בכל דרך אפשרית. יחד עם אותו חובש, הם הצליחו להציל את חייהם של לא מעט מהנפגעים.

לאחר שסיפרו את הסיפור הבלתי נתפש שלהם, היה להם חשוב לשתף מסר של אחדות, וביקשו להשמיע את קולם של אלו שכבר לא יוכלו לדבר. רגע לפני פרידה, השניים הצטלמו עם גביע אירופה וצלחת האליפות למזכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully