וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: שתי העולות נפגשות בגן נר, קרית אתא בזיסמן

8.10.2024 / 14:50

הפועל גלבוע/גליל תארח את אליצור נתניה (18:50) לעיני 300 צופים בלבד בשל מגבלות פיקוד העורף. בכורה למושקוביץ' ודניאלס בנתניה. מכבי רמת גן תחפש ניצחון בכורה על החבורה מהקריות (20:50)

משחקי ליגת העל בכדורסל שיצאו לדרך בתחילת השבוע יימשכו מחר (רביעי). במשחק נוסף ממחזור הפתיחה תארח גלבוע/גליל את אליצור נתניה במשחק בין שתי העולות. ההחלטה של פיקוד העורף להגביל את מספר הצופים באולם ל-300 בלבד גרמה לכך שרק 200 מנויי גלבוע יוכלו להיכנס מטעם הקבוצה הביתית. במשחק שהוקדם מהמחזור השני תארח מכבי רמת גן את עירוני קרית אתא שהפסידה במחזור הפתיחה.

מאמן הפועל גלבוע גליל שרון אברהמי. מאור אלקסלסי
יגיעו לפלייאוף? אברהמי/מאור אלקסלסי

הפועל גלבוע/גליל - אליצור נתניה (18:50)

החבורה מגן נר חוזרת לליגת העל אחרי הפסקה של שנה, עם שרון אברהמי על הקווים, וחלום להתברג בפלייאוף. גלבוע עברה הכנה לא רעה לעונה, אבל במהלך גביע ווינר סבלה מכמה פציעות, כשזאת של עמנואל נזקווסי גרמה לצוות המקצועי לצרף את האנס ואנווין ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון. נזקווסי התגבר על הפציעה שלו, ובצוות יחליטו עד מחר בבוקר האם לרשום אותו למשחק הראשון של העונה או ללכת עם ואנווין. מי שעוד התאושש מפציעה הוא איש אל אמין שאמור להיות הגארד הזר המוביל של גלבוע.

אחרי כעשור נתניה חוזרת לליגת העל, והסגל שיעלה מחר שונה מזה ששיחק לפני כחודש בגביע ווינר. איתי מושקוביץ' הצטרף השבוע בטרייד ממכבי רמת גן במקומו של עומר פולג, וחוץ מפולג שעזב גם עמית אהרוני, דרו פמבר, איליי דולינסקי, אריאל אייזיק ושאבון קולמן לא ישחקו בשל פציעות. נתניה צירפה את קרלוס מרשל לפני מספר שבועות, והוא הספיק לשחק משחק אחד בגביע ווינר, ובשבוע שעבר חתם גם קלרנס דניאלס שנחת וישחק. שחר דורון התאושש מפציעה שהטרידה אותו, ויעמוד לרשות הצוות המקצועי.

ג'ורדן כהן מכבי עירוני רמת גן. אילי ארז באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
פותחים עונה בליגה/אתר רשמי, אילי ארז באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מכבי עירוני רמת גן - עירוני קרית אתא (20:50)

החבורה של שמוליק ברנר לא שיחקה במחזור הפתיחה בגלל שהייתה אמורה לשחק בגמר גביע ווינר, אבל את העונה היא תחל כבר השבוע במשחק שהוקדם מהמחזור השני בשל השתתפותה בליגת האלופות בשבוע הבא. רמת גן ביצעה השבוע שינוי בסגל כששלחה את איתי מושקוביץ' לנתניה וקיבלה תמורתו את עומר פולג שיעמוד לרשות הצוות המקצועי. בקבוצה יחליטו עד לשעות הבוקר מי יהיה הזר שלא יתלבש להתמודדות כשאייזיאה מיילס לא משותף בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה.

קרית אתא פתחה את העונה ברגל שמאל עם הפסד ביתי להפועל עפולה, תוך כדי הצגת יכולת חלשה. הקבוצה של אלדד בנטוב נאלצה לשחרר את הגארד ליאם אוריילי לפני תחילת העונה וצירפה במקומו את שאבון לואיס, כשמשחק הבכורה לאחר השינוי היה נראה לא מספיק טוב. במועדון עדיין שוקלים לבצע שינוי בסגל, ובוחנים אפשרויות בסגל, אבל יודעים שכדי לא להיגרר למאבקי התחתית גם השחקנים שלא מתוכננים לעזוב צריכים להיראות הרבה יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully