וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנטה: "הישראלים אומרים: "אי אפשר לחיות בפחד, מה שיהיה יהיה"

ההולנדי של מכבי תל אביב התראיין בארצו: "אני מרגיש שאני חי בבועה בישראל, אני בקושי יודע מה קורה בחוץ. אמא שלי לא התלהבה בהתחלה, אבל היא הבינה למה עשיתי את המהלך הזה ותמכה בי. יש לי מטרה בחיים ואני רוצה להשיג אותה בדרך שלי"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

שחקן מכבי תל אביב, טייריס אסנטה, התראיין בהולנד וסיפר על החיים שלו בצל המלחמה. הבלם-מגן משחק בנבחרת הצעירה של הולנד והגיע לקרית שלום מדן האח בקיץ.

"שיחקתי 98 משחקים במדי דן האח ואז מכבי הגישה הצעה", אמר אסנטה, "הם רצו אותי כבר בינואר, אבל הרגשתי שזה מוקדם מדי. כמובן שידעתי מה המצב בישראל, אבל היו"ר האנגלי של המועדון אמר לי: 'תשמע, אם לא היה פה בטוח, הייתי עוזב בעצמי'. חוץ מזה, אני לא נמושה והחלטתי ללכת על זה. זו התקדמות ענקית מבחינה מקצועית וכלכלית".

שחקן מכבי תל אביב, טייריס אסנטה. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"בשלושה חודשים חוויתי שתי אזעקות". אסנטה/GettyImages, Srdjan Stevanovic

על המעבר הוסיף: "אמא שלי לא התלהבה בהתחלה, אבל היא הבינה למה עשיתי את המהלך הזה ותמכה בי. יש לי מטרה בחיים ואני רוצה להשיג אותה בדרך שלי. אני רוצה להדגיש: אני מרגיש שאני חי בבועה בישראל, אני בקושי יודע מה קורה בחוץ".

"בשלושה חודשים חוויתי שתי אזעקות - וזה אומר שיש טילים בדרך. יש לי ממ"ד בדירה וברגע שיש אזעקה, אני נכנס לשם וממתין 10 דקות. אחר כך הכול חוזר להיות רגיל. הישראלים רגילים לזה. הם כל הזמן אומרים לי 'אם נפחד מכל דבר, לא יהיו לנו חיים טובים. אם יקרה משהו, אז יקרה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully